#1 Skrevet Oktober 22, 2014 Vurderer kjøpe en slik til min A6 med mmi 2 pluss. Noen som har erfaringer med denne?? Eller har noen andre alternativer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2014 Synes Kufatech Fistune DAB/DAB+ virker meget bra, fult integrert i MMI 2G High. Å finne korrekt antenne var en utfordring, for meg ble løsningen en DVB-T FM antenne med 12v forsterker. Diverse antenner med og uten 5v forsterker via kabelen, ga vesentlig dårligere mottak. Antennen er montert skjult inni bilen (A8 4E), og det har sikkert noe med saken å gjøre. Super service hos: http://www.bilkomponenter.no Medlemmer hadde rabatt før, mulig vi har det enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2014 Ok, så den er elegant og lett å betjene via midtkonsoll og ratt altså? Lett å montere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2014 Synes Kufatech Fistune DAB/DAB+ virker meget bra, fult integrert i MMI 2G High. Å finne korrekt antenne var en utfordring, for meg ble løsningen en DVB-T FM antenne med 12v forsterker. Diverse antenner med og uten 5v forsterker via kabelen, ga vesentlig dårligere mottak. Antennen er montert skjult inni bilen (A8 4E), og det har sikkert noe med saken å gjøre. Super service hos: http://www.bilkomponenter.no Medlemmer hadde rabatt før, mulig vi har det enda Hvor har du montert antenna? Link til den aktuelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2014 Fult integrert akkurat som å styre original Radio. Monteringen kommer ann på hvor kresen du er, så alt fra plug and play, til endel brakett/elektro mekking. Alt følger med så plug and play er fult mulig. Antennen er montert under dekselet mellom taket og bakruten, det er stor plass der på A8'n Den beste antennen jeg prøvde:. Jeg brukte en overgang fra TV-antenne plug til Fakra Z female, siden Fistune har Fakra A male utgang. Hentet 12v fra forsyning til DAB enheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2014 Fungerer helt topp. Både på 2g og 3G. Prøvd på begge systemer. Best med original antennesystem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...