Innvendig led i hovedlykt A6 4f, hvor kan det kjøpes ???

Anbefalte innlegg

Holder på å bygge om min 2007 til 09-11 hovedlykter med led, men trenger 1 stk original innvendig ledlist til 1 lykt. Noen som vet hvor jeg får tak i dette ??? Har søka på nett uten resultat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for og ødelegge tråden, men er det mye arbeid? Og hvilke deler trenger man bortsett fra selve lyktene? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer veldig på det samme, kan desverre ikke hjelpe deg med anskaffelse av deler.

Veldig fint om du kommer med en tilbakemelding på hvor mye arbeid dette faktisk er :) ev en beskrivelse på hvordan du gjorde dette.

Da er eg sikker på du hadde gjort mange glad innpå her 👍

Beklager at eg ikke kan hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.... 2009-2011 lyktene passer rett inn i bilen, di er identiske. Kontakt til lyktene passer også, meeeeen.. Det virker ikke av den grunn uansett. Man må flytte noen pinner inni kontakten, eller kjøpe kabelovergang fra Feks kufatec. så må man sjekke viljen styringsbox man har, den står under rattstammen inni bilen, må være suste utgave, det ser man på di siste sifrene på boksen. Husker ikke akkurat no ka det skulle være men det har eg nedskrevet i garasjen. Så må man inn med Vagcom å kode om fra drl til drl led så funker det bare godt. Men dette er visst man har org lys med bi xenon. Eg hadde det, inkl AFS , så di nye lyktene mine er med AFS og det virker bare godt, bortsett fra at ene lykta mangler led inni, den er defekt. Har åpnet lykta å skrudd den ut. Disse lyktene går ikke å åpne, di må smeltes rundt innfestning til glass, for så å smeltes sammen igjen etterpå, dette har eg gjort før så det er ingen problem. Alternativt må di settes i stekeovn, såkalt bakes på 175gr i flere omganger for å få livet til å løsne og ta løs glasset. Til dette kreves det stor komfyr da det er ei stor lykt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No skal det sies at på denne bilen eg holder på med nå, har eg benyttet orginal 2007 lykt uten led, åpnet denne og satt på glass med led fra 2009. Da funker allt perfekt minus led. Led har eg koblet til det originale halogen DRL lyset, dvs det sterkeste led lyset. Det svakeste led lyset er koblet til parklyset. På denne måten virker det slik som det skal, med 2 styrker på led, sterkt når det er lysst ute og svakt når det er mørkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant.

Vurderer dette. Har hørt at 2010 lyktene har bedre nærlys enn tidligere. Stemmer dette?

Jeg har org Bi-xenon på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja virker som om d3s pæra i nylyktene er bedre enn d2s som står i di gamle er. For det er elendige lys i 05-08 lyktene mine iallfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er ikke mye og skryte av. Selv nærlys er elendig :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.