#1 Skrevet Oktober 24, 2014 (endret) 20v manifoild og specclutch selges gått bare noen få km. HB over 1500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2014 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2014 Hvis jeg sier 2000 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2014 HB over 100kr Hvis jeg sier 2000 da? Det skal være en reell prisantydning i annonsen. Gjelder ikke prisantydningen du har gitt i første post? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2014 Spec clutch, hvor langt har den gått, å hvilken "stage"? til 6 trinns 01E? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2014 Gått noen få km, nesten ny Er en 6pucka sinter. Vet ikke stort mer enn det. Står i en 200 20v med singelmasse svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2014 Sinter clutch blir vell litt meget til når biln ska brukes daglig x) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2014 Er 6pucka til gatebruk, ganske så bedagelig og kjøre med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2014 Åja, vil den passe min s2 da med dobbelmasse svinghjul og 01e kasse? Må vell ta vekk spacern mellom kasse og motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2014 Etter min viten skal denne passe rett oppi, må vel fjerne spacer kansje ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2014 vet du hvor mye hester den tåler? er det med trykkplate eller bare lamell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...