#1 Skrevet Oktober 24, 2014 Hei lurer på hvor man får tak i dør lister som er på s line til a4 2011 modell...ser mange har det men mangler på min selv om det er s line utgave..takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2014 Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2014 Hei lurer på hvor man får tak i dør lister som er på s line til a4 2011 modell...ser mange har det men mangler på min selv om det er s line utgave..takker for svar Alle Audi A4 B8 levert nye i Norge blir levert med s line dørlister, uavhengig om de er s line eller ikke. Bilen din er antagelig en importbil med s-line pakke, men uten s line eksteriør! En import bil må ha s line eksteriør for at s line listene skal være der. Som Lena over her skriver så ville jeg undersøkt på møller! Jeg har erfart ganske greie priser på div lister der tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...