#1 Skrevet Oktober 24, 2014 (endret) Har denne bensintanken fra Audi S4/S6 liggende. Hadde denne i reserve til min egen bil, men bilen er nå solgt. Den har rust som de fleste andre, men skal være tett. Ville nok gått over den før montering uansett. Har også beskyttelsesdekselet som skal være under tanken og en brukt VDO orginal bensinpumpe liggende om noen trenger.. Ligger i Holmestrand. Pris: 500kr el bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2014 Jeg tar den om den er tett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2014 (endret) I følge forrige eier skal den være tett, men jeg har aldri brukt den eller testet den for lekkasjer, så jeg tør ikke garantere noen ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2014 Hei er tanken solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2014 Ønsker og kjøpe tanken hvis den ikke er solgt. Mvh Ketil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2014 Den ligger her enda den.. Er hjemme hver ettermiddag denne uka feks. "Førstemann til mølla" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2014 Hei , jeg kan komme kl ca 21 i dag , gir 500kr for den , bor i Drammen Mvh Ketil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2014 Det er greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...