#26 Skrevet Desember 31, 2005 Har ett til med sommerdekk . Fra treffet på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 17, 2006 Skal ikke se bortifra at dette skjer med bilen nei.. FETT syns nå jeg.. kanskje ikke fullt så lav... Og med annen front.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 17, 2006 Ble det av bildet a??? : klø : faen .. for stort.. å kan jeg endre str. på bilder??? neida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 18, 2006 her er bilen min, den står nå uten motor og er til lakkering, håper den er klar til tidlig vår:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 18, 2006 Var vrient det, Kjartan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 18, 2006 I og med at jeg "hører til" i Vestfold så hiver jeg meg på denne tråden... Her er kjerra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 18, 2006 Prøver igjen.. med det bildet av bilen min som HP har fikset litt på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 18, 2006 hvorfor ikke photoshoppe vekk den vakre grillen i samme slengen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 18, 2006 hvorfor ikke photoshoppe vekk den vakre grillen i samme slengen... Hehe.. ja si det du.. Har bedt han prøve å sette den fronten på som vi har snakket om vet du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 29, 2006 Henger med på denne..er da hjemmom enkelte ganger.. Min gamle..akkurat solgt nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 17, 2006 Her er prosjekt bilen min da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 17, 2006 Jeg har singel lyktegrill til deg for en b-b-billig penge,original grill ,men uten emblem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 7, 2006 takk for tilbudet men har alerede kjøpt emblemfri grill:o men ellers tusen takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 12, 2006 Da var audien solgt.... Ble en Vw Golf igjen, en 99modell highline... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 13, 2006 Da var audien solgt.... Ble en Vw Golf igjen, en 99modell highline... :-) Flott Golf du har fått deg. Godt med lit flere Golfere i lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 13, 2006 Da var audien solgt.... Ble en Vw Golf igjen, en 99modell highline... :-) Og hvor ble det av RS2'n?? Borte før vi engang fikk sett den, jo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 23, 2006 legger ut noen flere bilder jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 24, 2006 Og hvor ble det av RS2'n?? Borte før vi engang fikk sett den, jo!! Den gikk fort ja...jobber mye så den ble veldig lite brukt,stod nesten bare i garagen..da koster det litt mer enn det smaker så fornuften tok overhånd igjen...og så har jeg kjøpt meg leketøy på to hjul istedet så får ta til takke med det... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 30, 2006 Lite vinter bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 29, 2006 Mange Flotte og nydelige biler vi har i laget her.. kom til å tenke på at jeg har ikke lagt ut min.. hmmm jaja her er min da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 13, 2006 Slenger meg på denne, her er min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 18, 2006 http://i11.photobucket.com/albums/a172/Andreas1610/Goebilen.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 19, 2006 http://i11.photobucket.com/albums/a172/Andreas1610/Goebilen.jpg Denne så fin ut. Hvilken by er du ifra da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 19, 2006 Hvilken by er han ifra da?? Sandefjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 19, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...