#51 Skrevet Mai 19, 2006 jaja... endelig kom det bilder av din flandy:P men når i all verden skal du få deg åpent luftfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 19, 2006 Jada, jada, jada,, veldig til mas på deg da.. hehe.. Neida. venter bare på en lønning eller 2 så skal jeg bestille time hos ts, for chipping, filter å avlastning ventil ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 20, 2006 Litt stygt vær og møkkate bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 20, 2006 Nice Car Svein 19" på eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 21, 2006 18" ikke 19 selv om det hadde vært tøft, må jo ta hensyn til de fine veiene våre i vestfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 21, 2006 18" ikke 19 selv om det hadde vært tøft, må jo ta hensyn til de fine veiene våre i vestfold Det har du heeeelt rett i hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 22, 2006 men når i all verden skal du få deg åpent luftfilter? Det er IKKE å anbefale sier de med peiling. Fått høre det fra jonus, audi sentrum og ts. Men hvis du absolutt skal ha et har jeg et til salgs ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 22, 2006 Et par bilder av min også: Bytter snart ut felgene i noen 19". Mest sannsynlig BBS Motorsport felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 22, 2006 Hm.. Jeg innbilte meg at jeg hadde fått rotet meg inn her med noen bilder, jeg.. Men det hadde jeg tydeligvis ikke. Bedre sent enn aldri... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 22, 2006 Hm.. Jeg innbilte meg at jeg hadde fått rotet meg inn her med noen bilder, jeg.. Men det hadde jeg tydeligvis ikke. Bedre sent enn aldri... Hiv over de felgene, Christian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 22, 2006 Kjempe pen bil Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 22, 2006 Hiv over de felgene, Christian! Hehe... Jeg må innrømme at det var nettopp de som gjorde at jeg falt sånn for denne bilen. Gjør mye utseendemessig og passer veldig godt til bilen. Men jeg synes ikke akkurat DU har noe å skamme deg over heller da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 22, 2006 Kjempe pen bil Christian Takker og bukker! Din var rålekker den også! Spesielt tøft det nederste bildet av din i denne tråden, der man skimter litt kjøling bakimellom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 22, 2006 Hehe... Jeg må innrømme at det var nettopp de som gjorde at jeg falt sånn for denne bilen. Gjør mye utseendemessig og passer veldig godt til bilen. Men jeg synes ikke akkurat DU har noe å skamme deg over heller da... Blir nok like på meg snart også. Jeg kan skamme meg over at den kun står i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 22, 2006 Må igjen minne om at denne tråden kun er for bilde av bilene...blir en altfor lang tråd med veldig mye kommentarer. Foreslår at dere legger bilder av bilene som er under utvikling på prosjektsidene våres under medlemmene i Vestfold øverst på Vestfold sida og bruker de trådene til å diskutere felger osv. Høvdingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 22, 2006 Før Bilde tatt 22.5.06 (etter bilde kommer om 2 uker ca) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 23, 2006 Nytt av min for 2006 også med noe nytt på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 25, 2006 golfen min da... bedre bilde kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 27, 2006 her er da hva jeg kjører! ..de to siste bildene er fra før jeg fikk senket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 27, 2006 her er da hva jeg kjører!..de to siste bildene er fra før jeg fikk senket.. Velkommen i klubben! Hvor i Vestfold holder du til til? Jeg har truffet en helt lik bil flere ganger i Larviks området... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 27, 2006 Velkommen i klubben! Hvor i Vestfold holder du til til? Jeg har truffet en helt lik bil flere ganger i Larviks området... Han skrev i "Vi i Vestfold Lokallag" tråden at han var fra nøtterøy, så jeg setter en femmer på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 27, 2006 Han skrev i "Vi i Vestfold Lokallag" tråden at han var fra nøtterøy, så jeg setter en femmer på det Hadde ikke lest der jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 27, 2006 her er da hva jeg kjører! http://i62.photobucket.com/albums/h96/vweritas/DSC00920.jpg http://i62.photobucket.com/albums/h96/vweritas/DSC00917.jpg http://i62.photobucket.com/albums/h96/vweritas/DSC00914.jpg ..de to siste bildene er fra før jeg fikk senket.. Er den senka på det øverste bildet? isåfall så hadde det sett utrolig bra ut med 3-4 cm med senk til, just my 1 cent, men ellers en utrolig deilig bil, elsker de felga på den type bil som du har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 27, 2006 Bor på Nøtterøy ja, men jobber i Sandefjord.. Har da hatt den i Larvik et par ganger, men ikke på en stund.. Ellers er jeg enig i at et par cm senk til hadde gjort seg, men hadde ikke råd til et justerbart, så ble bare fjærer med det første: gråter : .. Felgene falt jeg for selv da den nye 8èrn kom, så kunne ikke vært mer fornøyd:o .. Takker for kommentarer! Ellers er jeg også å finne på bilforumet:) Får jeg forresten de lekre vacn- merkene i posten nå som jeg er medlem eller hvordan er det? mvh LM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 28, 2006 Får jeg forresten de lekre vacn- merkene i posten nå som jeg er medlem eller hvordan er det? mvh LM Jepp. De mottar du sammen med utgaven av treffpunkt tipper jeg Man skal hvertfall få de i "velkomstpakka" si.. Theodor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...