#76 Skrevet Juli 9, 2006 Her er golf'n min, upolert og noe møkkete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 28, 2006 Min Passelat.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 2, 2006 Her var det ikke mye aktivitet for tida ;D Ingen som kjøper seg nye biler da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 2, 2006 Her var det ikke mye aktivitet for tida ;D Ingen som kjøper seg nye biler da Nå blir du vel snart skutt av der fürer:) Men jeg har jo kjøpt meg ny S3, skal se om ikke jeg får tatt et bilde før vinterdekka kommer på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 2, 2006 Joda,jeg har handla ny bil,jeg.. En mye på kosta '92 A100 avant 2.8E har prøvd å få kjøpt denna bilen i snart 10 år,og nå klarte jeg det!! Ingen skal komme å si at ikke jeg er tolmodig... bilen har nemlig tilhørt broren min,og ei stund etter at han kjøpte den,sendte han den tilbake til moder-landet for en make over,og fikk blant annet ein splitter pine ny A6 motor innstalert,og den ble også litt oppgradert med ei kraftigere olje pumpe,hellakkering++ overhalt gearkasse i 2002,og alt av bremser byttet før jeg fikk den nå.. så nå her jeg senket den 40,og gir den en liten s4 look.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet November 2, 2006 her er noen bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet November 5, 2006 Den så jo pen ut Ja du får slenge ut noen bilder av S`en.. Det er en go bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet November 7, 2006 føkker sikkert detta opp siden da blir min 1ste post, men da er j me iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet November 7, 2006 føkker sikkert detta opp siden da blir min 1ste post, men da er j me iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet November 8, 2006 Hei Egil! det gikk bra det der.. legg ut no flere bilder av Rocco'n,da!! den er jo feit!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet November 8, 2006 Hei Egil! det gikk bra det der.. legg ut no flere bilder av Rocco'n,da!! den er jo feit!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet November 8, 2006 spanx ligger noen bilder på profilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet November 8, 2006 spanx ligger noen bilder på profilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 23, 2006 hey..nytt medlem her kjører Corrado og Golf2 og golfen: golfen skal selges..bare fikse litt på den førs..synd,men kan ikke sitte med 2 biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 23, 2006 hey..nytt medlem her kjører Corrado og Golf2 hei! velkommen i klubben! bra at du har blitt medlem her nå du får lage deg en prosjekt tråd om corradon da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 23, 2006 Gratulerer,og vWelkommen!! fine biler.. spes golfen,ja!! lekker Old Skool!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 24, 2006 takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Desember 5, 2006 Velkommen i gjengen heh 2 stk fine biler. Corrado er en go bil Og golf`n ser jo veldig strøken ut. Sett den en del i larvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Desember 5, 2006 Se der var Morten også ja. Men du må jo ikke kvitte deg med go Golfen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Desember 21, 2006 jepp endelig fått meldt meg inn i klubben. Thomas: skulle gjerne hatt vacn skiltplater og klistremerker..er det du som dealer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Desember 26, 2006 jepp endelig fått meldt meg inn i klubben. Thomas: skulle gjerne hatt vacn skiltplater og klistremerker..er det du som dealer det? veit ikke med skiltplater,men Thomas fixer nok det. skal du ha klistre merker så fikk Martin en hel haug på VACN stand på autofil messa,så snakk med han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Desember 26, 2006 hmm..er ikke helt inne i navn enda Martin hvem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mars 23, 2007 Får vel blåse litt liv i denne tråden igjen med et par bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mars 23, 2007 Hmm.. Sånne bilder gjør at jeg får lyst på S3! Den var knallfin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mars 23, 2007 Yepp enig med Bjørn her, knallfin bil *smiler* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...