#101 Skrevet Mars 26, 2007 Har bytta litt igjen jeg da, så jeg kan jo slenge inn et bilde her. Blir vel noen flere i tråden min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mars 26, 2007 Snasent!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mars 26, 2007 Hei Jeg er ny her og kan ikke la vær å bli imponert over alle de flotte bilene som jeg finner her inne. RS4, S3, osv. Er så mye fint her! :)Når jeg engang for råd sier jeg bare! Akkurat nå er jeg superfornøyd med min heller moderate Vento. Har litt moderate planer for bilen min, men slik ser den ihvertfall ut nå.(bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mars 26, 2007 Hei Jeg er ny her og kan ikke la vær å bli imponert over alle de flotte bilene som jeg finner her inne. RS4, S3, osv. Er så mye fint her! :)Når jeg engang for råd sier jeg bare! Akkurat nå er jeg superfornøyd med min heller moderate Vento. Har litt moderate planer for bilen min, men slik ser den ihvertfall ut nå.(bilde) Velkommen skal du være! Første lokallagstreff er 12 april, og jeg håper du lager en liten profil om deg selv under lokallagsforumet for vestfold\medlemmer i vestfold! Ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mars 27, 2007 Velkommen, Peder! Jeg flytter til Teie om få dager, så da støter vi sikkert på hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mars 28, 2007 ett lite oppdatert bilde..mange fine biler her!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mars 29, 2007 Har bytta litt igjen jeg da, så jeg kan jo slenge inn et bilde her. Blir vel noen flere i tråden min. Grattis med ny bil sjef ! Hørte det var noen som påpekte du hadde bytta bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mars 29, 2007 Grattis med ny bil sjef ! Hørte det var noen som påpekte du hadde bytta bil.. Takker og bukker! Hvem sladra...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 11, 2007 > > 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 11, 2007 Vil minne om igjen at det ikke skal være for mange kommentarer og diskusjoner i denne tråden (skrev det for noen sider siden, og leste noen på siden før her....) Må være litt "streng" for at det skal være ryddig og fint. Kommenter kan man ta på PM eller under "Medlemmene i Vestfold" hvis det er tråder om nevnte bil der. Kjipt å lese uinteressante sider uten bilder omtrent. Dette er en bilde tråd, husk det. Mvh Lokallagsmoderator'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet April 24, 2007 Min nyinnkjøpt Corrado 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 10, 2007 Min Bora. Litt støvete da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 10, 2007 Får vel legge ut noen bilder selv... Heldigvis kan de lyve litt. Først et par raske bilder jeg knipsa ved Borre Kirke her om dagen: Og her et bilde ved siden av storebroren sin i vinter: Jeg har for tiden utrooolig kjipe felger (som dere kan se på de øverste bildene), og er evig takknemlig hvis noen tilfeldigvis kjenner noen som har noe spennende liggende, og tar kontakt. Alt av små, breie oldschool-felger av interesse, og naturligvis klassikere som BBS-felger med kant, Azev A eller Borbet A. Kanskje også OZ Superturismo GT eller hvite Compomotive. Og alt mulig annet, egentlig. 4x108. Skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 15, 2007 Jeg har for tiden utrooolig kjipe felger (som dere kan se på de øverste bildene), og er evig takknemlig hvis noen tilfeldigvis kjenner noen som har noe spennende liggende, og tar kontakt. Alt av små, breie oldschool-felger av interesse, og naturligvis klassikere som BBS-felger med kant, Azev A eller Borbet A. Kanskje også OZ Superturismo GT eller hvite Compomotive. Og alt mulig annet, egentlig. 4x108. Skrik ut! Jeg har disse som skal selges: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 15, 2007 Jeg har disse som skal selges: Du har PM:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 18, 2007 Min nyinnkjøpte Audi A4 TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 18, 2007 Lekker Jeanett! Blir spennende å se den live da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 18, 2007 her er noen bilder av bilen min... Er ikke helt ferdig men stort sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 19, 2007 hehe,lækkert:nana: prosjekt Hastwerk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 6, 2007 Heisann.. får følge etter jeg da.. min Audi A4 Avant 1.8T 99modell, ganske nice som den er. Skal ta nye bilder snart, disse bildene er ifra forrige eier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 12, 2007 Min nyinnkjøpte Audi A4 TQ *fjernet bildene undskyld*QUOTE] Kjøpt av bror? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 12, 2007 Min nyinnkjøpte Audi A4 TQ *fjernet bildene undskyld*QUOTE] Kjøpt av bror? Jepp stemmer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 12, 2007 min nye corrado. Tror den har vært eid av en fra klubben her tidligere. Er nå under litt opretting av fronten etter uforutsett møte med et tre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 12, 2007 fett, kim! blir spennende og se hvordan dette blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 13, 2007 Snæks! Alltid plass til en Corrado til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...