#1 Skrevet Juni 3, 2005 Jeg bestillte meg høyde/trykkjusterbart Koni sett til Golfen som skulle inneholde bl.a. gule Koni... Ble ikke akkurat lei meg når jeg åpnet opp og fannt ut at demperne var alt annet enn gule, men de kom nå i rustfritt (ikke mitt bilde, men bilde jeg fannt av tilsvarende) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2005 Det der må vel kunne sies å være en hyggelig overraskelse! Er det en feillevering, eller er det slik de skal være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2005 Skal nok være slik, bare jeg som var uvitende om det. Søkte ihvertfall på delenummeret og det var da jeg fannt bildet overfor, så det er nok bare Koni sine sider o.l. som ikke har riktig info og bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2005 Hvordan er det med høydejustering bak på disse..? Ut fra bildet ser det jo ikke sånn ut... Kjøpte selv et komplett "sportkit" fra Koni til Bora'n, der var det vanlige gule koni, ikke høydejusterbart da.. svært prisgunstig! Hva kom dette på Tord? Ligger vel prisliste på rodin.no, men er så mye jobb å leite.. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2005 Hvordan er det med høydejustering bak på disse..? Ut fra bildet ser det jo ikke sånn ut... .. men det er det nok. Jeg har ~samme sett fra Koni på A3-en min, nemlig. Om du ser på det øverste bilde så ser du to 'kopper' som festes på de orginale innfestingene for fjørene bak - disse 'koppene' kan justeres i ulik lengde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2005 Om jeg åpner øya og ser på det øverste bildet er det ganske opplagt ja... Ville jo rart rart om det ikke var det, ville jo kjapt fått cal-look på bilen... Forsåvidt ikke noe galt i det, på Bobler.. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2005 Skal nok være slik, bare jeg som var uvitende om det. Søkte ihvertfall på delenummeret og det var da jeg fannt bildet overfor, så det er nok bare Koni sine sider o.l. som ikke har riktig info og bilde Som en annen i tråden spurte om, prisen på dette? Hilsen han du kjøpte 8x17 OZ Futura som var lakkert i matt sølv, og som har kjøpt seg Golf IV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2005 blir alle levert i rustfritt nå? og kva er prisen på dette settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2005 Tipper prisen er ~10k jeg. Tord får rette på meg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2005 Som en annen i tråden spurte om, prisen på dette? Hilsen han du kjøpte 8x17 OZ Futura som var lakkert i matt sølv, og som har kjøpt seg Golf IV Hey hey, du har komt deg over på riktig merke nå Futura felgene dine lever i beste velgående på Passaten min, og iløpet av kommende uke kommer det andre settet med Futura på plass på Golfen ilag med Koniene Koni leverer (ihvertfall) to forskjellige kit til Golf IV med høydejustering, det ene kun fremme mens det andre har både forran og bak (og selvsagt har jeg kjøpt det siste) Veil pris er ca. 12000 for "mitt", men gjennom Rodin får en det for ca 8500 noe som er VELDIG bra pris i mine øyne. F.eks. så koster jo tilsvarende KW med Koni innsats rundt 12000 med rabatt! Gleder meg ihvertfall villt til å få det på, får bare håpe det blir lavt nok, frykter vell at jeg kommer til å slite forran før jeg får byttet stabstag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2005 Koni-settet som jeg satt på Audien ser slik ut. Vet nå ikke om det er rustfritt fordi det ikke er gult men .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2005 Hey hey, du har komt deg over på riktig merke nå Futura felgene dine lever i beste velgående på Passaten min, og iløpet av kommende uke kommer det andre settet med Futura på plass på Golfen ilag med Koniene Koni leverer (ihvertfall) to forskjellige kit til Golf IV med høydejustering, det ene kun fremme mens det andre har både forran og bak (og selvsagt har jeg kjøpt det siste) Veil pris er ca. 12000 for "mitt", men gjennom Rodin får en det for ca 8500 noe som er VELDIG bra pris i mine øyne. F.eks. så koster jo tilsvarende KW med Koni innsats rundt 12000 med rabatt! Gleder meg ihvertfall villt til å få det på, får bare håpe det blir lavt nok, frykter vell at jeg kommer til å slite forran før jeg får byttet stabstag He he, har jo en 350hk/500nm 99`Nissan 200sx S14a stående i garasjen også Du lovte meg bilde av Futuraene på bilen, kom igjen Artig å få bekreftet her inne hvor "felgoman" du er Jeg har bestilt meg et Supersport coiloverkit til 5000;, som jeg håper funker greit på Golfen... Har allerede brukt over 30000; på vogna, så da får de duge. Får jo litt igjen for Eibach fjærene som sitter på nå også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2005 Jeg får mitt gule koni coilover sett til fredag som kommer så er spent,,,Men trodde også at de var gule men men får bare vente å se da...spiller ingen rolle så lenge det blir bra for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2005 He he, har jo en 350hk/500nm 99`Nissan 200sx S14a stående i garasjen også Du lovte meg bilde av Futuraene på bilen, kom igjen Artig å få bekreftet her inne hvor "felgoman" du er [OFFTOPIC]Sorry, glemte det helt ut å sende bilder Trykk her så ser du bilder av Futuraene på Passaten De er litt i minste laget på en såpass stor bil, men duger helt greit siden det bare er bruksbil. [/OFFTOPIC] Når det gjelder Koniene så har jeg lest nå i etterkant at ihvertfall det settet jeg fikk skal være rustfritt og slik ser det også ut, men skal ikke si dette 1000% sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...