#1 Skrevet Oktober 26, 2014 Hvor sitter glødepluggene og verktøy som dere bruker for å få ut disse med Bilde lagt til av motoren om skal byttes. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2014 Sitter under toppdekslet ved siden av pumpedysene. Vær veldig forsiktig med stikkene så ikke du knekker de Ikke kjempedumt å investere i ei ny toppdekselpakning heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2014 Å herregud, er det så tungvint. Husker jeg brukte 2 min på vanlig 1,8 T bensin. Jaja, noe spesielt pipe man bruker for å skifte ut disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2014 Å herregud, er det så tungvint. Husker jeg brukte 2 min på vanlig 1,8 T bensin. Jaja, noe spesielt pipe man bruker for å skifte ut disse? Håper ikke du skifa glødeplugger på 1,8t'en Neida er ikke noe hokus pokus. Bare få av toppdekslet og som sagt vært snill med stikkene så er det bare vanlig 10mm pipe for å få de ut. Er en fordel at du har kjørt motoren varm før du begynner i tilfelle de sitter fast. Er så kjipt å ta med seg gjengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2014 neida, mente såklart tennplugger er noen ganger litt stress å få av toppdekslet, er alltid så nervøs å miste noe nedi der, så får være ekstra varsom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...