#1 Skrevet Oktober 27, 2014 Hei Snart er det på tide å bytte til vinterhjul. Dette er første vinteren med min A6 Allroad og jeg lurer på om hvor jeg skal sette garasjejekken min på 2013 mod. Der er åpninger for den orginale sakse-jekken, og er disse beregnet på at man kan bruke vanlig jekk under samme punktet eller er der andre steder ? Er det da bare å slå av/på den luftfjæring opsjonen i MMI uten at man trenger å oppsøke Møller for hjulbytte ? Takksam for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2014 Ja, bruk de samme punktene. Og ja, sett på "air susp wheel change" før du jekker opp, og skru det av når du er ferdig. Husk å justere dekktrykk og lagre dette i MMI;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2014 Takk for svaret. Kanskje greit å bruke en slik gummi-pad på garasje jekken under de punktene? Ja, bruk de samme punktene.Og ja, sett på "air susp wheel change" før du jekker opp, og skru det av når du er ferdig. Husk å justere dekktrykk og lagre dette i MMI;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2014 Nå har jeg betydelig eldre allroad, men jeg vill ha styrt unna de orginale punktene da disse er beregnet for den spesielle utformingen orginaljekken har. Ofte er det deksel rundt også som kommer i veien for en garasjejekk. Jeg bruker løftepunktene for løftebukk fremme, og festepunktene for traversen bak. Må lenger inn under bilen, og en fordel med gummipute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2014 Takk for innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...