Anbefalte innlegg

Hei.

Bakerste lyddemper har rustet tvert av. Byttet for en stund tilbake katalysatoren, så burde jo være grei skuring å feste på ny potte på den. Men mitt spørsmål er da som følger: må jeg virkelig ut med over 2000 kr for ny bakpotte hos meca/skruvat osv, eller har Biltema ol vel så greie alternativer? Trenger ikke være originalt, og litt mer lyd er jo selvfølgelig bare morro. Hva skal jeg velge, og hvordan blir det med eksosfeste? Har ikke tilgang på sveiseaparat.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de siste årene kjøpt eksosdeler fra Ebay.co.uk. Billigere enn Biltema, og kvaliteten er sikkert ikke noe værre enn Biltema.

Priseksempel: http://www.ebay.co.uk/itm/Klarius-FE897P-Exhaust-Rear-Back-Box-VW-SHARAN-1-9-TDI-4MOTION-1-9-TDI-95-10-/350924976318?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW|Model%3ASharan&hash=item51b4c230be

Passformen på Klarius eksosanlegg er 100%, for ett år siden byttet jeg komplett anlegg på et familiemedlems Opel Zafira, og jeg kjøpte alt på Ebay. Dette var Klarius eksosanlegg. Husker ikke nå hvor mye det hele kom på, men jeg mener at det var rundt 1500 kroner komplett, inkludert monteringssett. Det var ren plankekjøring å montere, det var unnagjort på halvannen time.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk Rexbo, som jeg alltid tipser om:p Der har du samme kvalitet som original til de litt billigere variantene (som regel, på de fleste deler).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de siste årene kjøpt eksosdeler fra Ebay.co.uk. Billigere enn Biltema, og kvaliteten er sikkert ikke noe værre enn Biltema.

Priseksempel: http://www.ebay.co.uk/itm/Klarius-FE897P-Exhaust-Rear-Back-Box-VW-SHARAN-1-9-TDI-4MOTION-1-9-TDI-95-10-/350924976318?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW|Model%3ASharan&hash=item51b4c230be

Passformen på Klarius eksosanlegg er 100%, for ett år siden byttet jeg komplett anlegg på et familiemedlems Opel Zafira, og jeg kjøpte alt på Ebay. Dette var Klarius eksosanlegg. Husker ikke nå hvor mye det hele kom på, men jeg mener at det var rundt 1500 kroner komplett, inkludert monteringssett. Det var ren plankekjøring å montere, det var unnagjort på halvannen time.

Ebay selvfølgelig! Tusen takk for godt svar :)

- - - Updated - - -

Sjekk Rexbo, som jeg alltid tipser om:p Der har du samme kvalitet som original til de litt billigere variantene (som regel, på de fleste deler).

Nydelig! Nå har jeg jo plenty å velge mellom :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.