Anbefalte innlegg

Har idag, for 2 gang, vært å hentet min Audi A8 på verksted, etter at dem har sotet alle siderutene mine.

 

Betaler 7 tusen for en ting, som absolutt ikke blir bra. Jeg har fått hevet kjøpet, da de selv ikke blir fornøyd.

 

Noen som vet om, proffe folk, i NORD Norge, som legger film?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glass Service i Alta har jeg aldri hørt annet enn positivt om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glass Service i Alta har jeg aldri hørt annet enn positivt om...

 

 

Jeg bor på Sortland, så det er ca like langt fra meg til Alta, så fra Sortland til oslo :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å plukke ut rutene og legge film selv? det er ikke så vanskelig så lenge du har rutene liggende på en benk forran deg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å plukke ut rutene og legge film selv? det er ikke så vanskelig så lenge du har rutene liggende på en benk forran deg. ;)

 

 

Jeg betaler heller for å få det gjort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner du ut noen som gjør det bra og billig her i nord norge, så må du si ifra.... Gidder ikke å betale 7-8000, når man kan dra til svenskene å få det gjort for halvparten,ca 3500-4000....Selvfølgelig da også med garanti....

Så blir nok en "ferietur" etterhvert tenker eg.....

Når profesjonelle gjør dette for 3500-4000,da gidder ikke eg å ta ut ruter,bruke ca 2000-2500 på film,gjøre alt arbeide selv pluss at det kanskje ikke blir like bra....

 

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag, for 2 gang, vært å hentet min Audi A8 på verksted, etter at dem har sotet alle siderutene mine.

 

Betaler 7 tusen for en ting, som absolutt ikke blir bra. Jeg har fått hevet kjøpet, da de selv ikke blir fornøyd.

 

Noen som vet om, proffe folk, i NORD Norge, som legger film?

 

hvor var du å fikk sotet rutene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor var du å fikk sotet rutene??

 

 

Toyota Nordvik Sortland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan film di bruker og pris på filmen?

Må vel få på noe soting på A6en min : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan film di bruker og pris på filmen?

Må vel få på noe soting på A6en min : rolleyes

 

 

Audi du også ? =) ...

 

Ikke for å gi dårlig reklame, men, jeg er absolutt ikke fornøyd..mye støv, "bobler" som vises godt i solys, så..jeg får reklamasjon, eller, hevet kjøpet mitt..

 

Jeg vil ha dette skikkelig gjort..

 

Når det gjelder film, har de forskjellige mørkhetsgrad, men, det er en ripefri film, koster vel 320,- pr meter ca..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, ett lite tips til dere som vil ha ordntlig soting. jeg har fått bilene mine sotet i Murmansk. Kanon bra og kjapt, samtidig som dm ikke tar ut noen ruter, og skjæringene blir perfekt kant i kant på alle ruter. Dm soter frontruta også hvis du er interesert i d. betalte 1400 + forsikring på 3-400 (d må man ha for å kunne ferdes der inne), totalt havnet jeg på ca 2000kr for alle ruter utenom frontruta. :tilber:

 

Har en kompis som monterte komplett defa alarm der på en audi 100, den ble koblet slik at bilen kunne låses med fjernkontroll mens den var i gang, med engang noen knuste ruta eller kom seg inn på andre måter så kobla startsperra inn, og motoren skrudde seg av.. for dette betalte han rundt 2000kr. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir vel kanskje dette litt langt å dra om man bor her i nord, men jeg fikk mine ruter sota i Trondheim når jeg var der, på DekorCut.

Tok bare noen timer, så fikk jeg tilbake jobben. VELDIG bra arbeid, og 5 års garanti. Betalte 5000 for 7 ruter.

 

Legger ved et par bilder også..Tok de to lyseste filmene de hadde, men det er mørkt nok det når man bor her :)

IMG_0307.JPG

IMG_0310.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.