2003 Touareg 3.2 V6 vurderes solgt / bytte

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 2003 Touareg 3.2 V6, da bruksområde for min del har blitt endret siste halve året.

 

Pen bil som har blitt byttet jevnlig deler på i sin levetid.. Er pen i lakken, men har noen bruksmerker og småskavanker etter 11 år :-)

 

Har endel utstyr, og skinninteriør i cognac med varme både foran og bak, orginale xenon +++

 

Utrolig behagelig bil å kjøre, og med bensinmotoren så hører man nesten ikke motoren igang...

 

Har nesten nye alufelger i 18" på sommerdekkene, vinterfelgene er ikke så pene med OK piggdekk. Har også 17" orginale alufelger som kan følge med, men med dårlige sommerdekk.

 

Vurdere innbytte på denne også hvis noen har noe spennende, kunne godt tenkt med en C4 S6 eller lignende.

Evt. nyere bil kan også vurderes, A6 / A4 / Passat / Golf, fortrinnsvis 4-hjulstrekk og diesel (nyere enn '09) med mellomlegg fra meg...

 

Legger ut en påbegynt annonse på FINN, må bare gjøre ferdig og bestemme meg før den blir aktiv ;-)

 

Negativt: Har et lite kast i bremseskiva på h.s. foran som jeg lever godt med.

 

Prisantydning i salgsannonse er 150.000, men som sagt har ikke lagt den ut enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.