Hvor mye bør en betale for soting?

Anbefalte innlegg

Jeg skal sote alle rutene, bak og side rutene bak og forran. Hva er den riktige prisen å betale for dette? Hvor mye betalte du?

 

Har fått et tilbud på 7000 syns dette virket noe stivt, er det mye arbeid å fjerne vinduene sjøl for å gjøre det billigere?

 

-Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

soting pr rute ligger på omtrent 1000,- pr rute da gjør firma alt mener det var 5 års garanti på filmen også, dette var hos solfilmspesjalisten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er to firma ute å går med nesten samme navn; jeg har brukt solfilm-spesialisten og er kjempefornøyd med de : ja : flott service og bra resultat, de har også priser liggende ute på websidene...

7 års garanti på film & arbeid fikk nå jeg iallefall, og har selv lagt på alle ruter, utenom frontrute da..

De har lagt to ruter på nytt, dette var noe de så selv da de kom innom et par uker senere for å se på resultatet ;) det synes jeg var bra iallefall..

 

-jr-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt de, veldig fornøyd, 10 års garanti, betalte 4500 for soting av alle ruter + streamer av sotfilm på frontruta, på an a4 avant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmlars brukte jeg 1200,- for side rutene foran da hjalp jeg han bare litt..

 

Garanti i bilens levetid.. Kjempe bra resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tlf nummret til film lars? hvor holder han til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artsolution (Gjøvik) skulle ha 3000 inkl moms for alle rutene (minus frontrute) på golfen min. med Livstidsgaranti. Titanium-film..

 

Meget bra utført på prøvene jeg fikk se...

 

Skal få de til å montere denne måned..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tlf nummret til film lars? hvor holder han til?

 

Telefon: 22 15 15 17

 

Besøksadresse: Bentsebrug. 13 B

0476 Oslo

 

Han er kjempe grei han fyren og vist du snakker med han kanskje han tar det på en lørdag eller søndag da kan du være med og hjelpe til mere og du får endabedre priser. Dette sa han til meg hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telefon: 22 15 15 17

 

Besøksadresse: Bentsebrug. 13 B

0476 Oslo

 

Han er kjempe grei han fyren og vist du snakker med han kanskje han tar det på en lørdag eller søndag da kan du være med og hjelpe til mere og du får endabedre priser. Dette sa han til meg hvertfall..

 

Flere som har gode erfaringer med han. :)

Garanti i bilens levetid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artsolution (Gjøvik) skulle ha 3000 inkl moms for alle rutene (minus frontrute) på golfen min. med Livstidsgaranti. Titanium-film..

 

Meget bra utført på prøvene jeg fikk se...

 

Skal få de til å montere denne måned..

 

Må man plukke ut rutene selv da, eller gjør dem det?? Hvor på Gjøvik ligger dette henn da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel en liten pekepinn her: Solfilm priser

Og de to rutene foran er det vel rundt 1500,- for. Det jeg ga ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man plukke ut rutene selv da, eller gjør dem det?? Hvor på Gjøvik ligger dette henn da?

 

Det er inkludert all montering.. De tar ut rutene..

 

De holder til under Posten ved JET stasjonen på Kirkeby.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.