Interesse for gruppekjøp av ATS Motorsport-felger?

Anbefalte innlegg

OBS! Dette er ikke ment som en salgstråd, men en interesse-undersøkelse for medlemmene. Dersom det er mye interesse, vil jeg opprette en egen salgstråd på dette, hvor man kan bestille felger direkte fra meg.

Nå nærmer det seg vinter, og da er det på tide å klargjøre banebilen for neste sesong. Hva med nye, lette felger av høyeste kvalitet?

Jeg jobber for importøren av ATS-felger i Norge, og har mulighet for å bestille felger på mål, for bruk på bane.

Disse felgene er laget for Motorsport-bruk, som betyr at de ikke er godkjent for bruk på vei, de er laget for banekjøring. Det er riktignok mange som bruker disse langs vei likevel, men jeg syns det er riktig å informere om det. Det er også godt med plass til store bremser!

Det er samme type felger som brukes i 24H-løp på bl.a. VW Scirocco. Leveres i sølv som standard. Hvit og grå mot pristillegg.

Dette blir et prosjekt jeg gjennomfører på fritiden FOR entusiaster, ikke for å tjene penger i egen lomme. Derfor setter jeg pris på om folk leser hele teksten før de spør, det er visse forbehold rundt dette

Nr1: Minimumsantall er 8stk for å starte produksjon. Alle felger må være identiske og av samme farge.

Nr2: Leveringstid er ca 8 uker, avhengig av kapasitet på fabrikk (som forøvrig er i Europa, ikke i Østen)

Nr3: Det leveres kun felger i de dimensjoner som er listet opp, og innenfor de angitte innpress.

Se ellers denne linken for mer info om produktene:

http://www.ats-wheels.com/ats_wheels/index.php?option=com_content&view=article&id=155:gtr&catid=39:motorsport-raeder&Itemid=132&lang=en

Priser? Se vedlagt bilde i post nr 8 for ca. oppsett, men ta kontakt for nøyaktig tilbud. Tilbehør som senterkopper osv kommer i tillegg, priser kan endre seg for 2015-sesongen.

445825AudiTTGT48.jpg

1cdd118eb8.jpg

1-oneighturbo-sciroccor-cup-060610.jpg

1311_ats_gtr_dobberkau_porsche.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med å finne felger til banebruk i litt bredde og 5x100 så dette virker ju lovende. Men tvivler på at ja vil legge peng i 8 st felger, og sjansen for at noen trenger samme som meg vil vel ikke va så stor. Men melder mitt intresse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med å finne felger til banebruk i litt bredde og 5x100 så dette virker ju lovende. Men tvivler på at ja vil legge peng i 8 st felger, og sjansen for at noen trenger samme som meg vil vel ikke va så stor. Men melder mitt intresse.

Veldig bra, da vet en annen bileier med 5x100 at det finnes interesse.

Til andre som er interessert, men som kun skal ha 4 felger. Skriv det gjerne ned her, eller send meg en melding på det.

Jeg lager et arkiv fortløpende over hva folk ønsker, plutselig er det 2-3 stk som har samme/lignende ønske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det pris per felg, det der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det pris per felg, det der?

Pris pr felg ja. Dette er ikke dusinvare, og vil aldri bli det heller.

Til de som mener at dette er dyrt, bruk 30 sekunder på å tenke på hva man får;

Felger av ypperste kvalitet, sterke og lette, utprøvd i Motorsport. I tillegg kan man bestille dem akkurat slik man ønsker, for perfekt fitment og klaring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er fortsatt mulig, for de som måtte være interessert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at jeg skal ha hjul, men vil tipse om at man får ATS DTC i 8X15 i ulike ET som ser finfine ut på Einser. Disse er det mange som kjører med i VLN (for ikke alle har budsjett til BBS Motorsport-hjul).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at jeg skal ha hjul, men vil tipse om at man får ATS DTC i 8X15 i ulike ET som ser finfine ut på Einser. Disse er det mange som kjører med i VLN (for ikke alle har budsjett til BBS Motorsport-hjul).

Det stemmer, og de er faktisk enda lettere enn GTR Motorsport-felgen.

Prisene er ca 10% lavere, også her kreves det minimum 8stk av samme type for å åpne produksjon. Leveres i 15-18", 4/5-hull.

ats_dtc.jpg

ats_dtc2.jpg

ats gtr 2014.jpg

ats dtc 2014.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt, dersom noen ser etter felger til sommeren.

Det hender at noe lagerføres i Tyskland, og da er det også mulig å kjøpe kun 4 felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.