#1 Skrevet Oktober 31, 2014 Noen som har et godt bilde/tegning av hvor termostaten sitter på 2004 A3 8P 2.0 TDi? Prøvd å finne selv men finner ikke. I haynes manulen står det at den er i front av blokka ved registerreim. Men fant ikke helt ut hvor det var eksakt. Ikke fjerna noe deler eller motordeksel når jeg kikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2014 På min a4 b6 sitter den under innsug manifolden på blokken til motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2014 Kan være at den sitter bak reg.reim deksel, slik som på v6 tdi. Sjekk tegning på vagcat f.eks så bør du kunne finne den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2014 Ingen av små motorene til VAG har thermostat bak registeret. Kun V6 diesel og bensin som har det. Mener og huske at din thermostat sitter bak dynamoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2014 Siden vi er inne på termostat. Mye stress å bytte på T4 2.5 bensin? Og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2014 Var på partscat å så men var ikke tegning av termostaten på bkd-motor som jeg har. Tror det var bilde av 3.2 V6 og bensin men ikke min. Men ja, den skal sitte ved enden av reg.reim, i nærheten av dynamo. Men sto ikke noe i manualen at jeg trengte å demontere noe som helst i forkant for å skru ut termostaten. Og jeg har bilde av selve termostat og delene, men ikke hvor det sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...