Anbefalte innlegg

Sjekker trykket her før den ryker ut på finn.

 

Har eid bilen ett år og kjørt uten problemer fram våren da jeg handlet nyere bil. Bilen har stått i garasjen siden da, med noen lufteturer i ny og ne. Bilen virker til å være i orginal tilstand og uskrudd, dessverre litt rust på bakluke og høyre framskjerm. Orginalfelgene har jeg ikke.

Selv har jeg kun renset bilen innvendig og skiftet olje/tennplugger.

Girkassen kan finne på å gire ned i nedoverbakker. Oljen i kassen ble byttet av tidligere eier. Bruker rundt 1.5 på langkjøring.

Førersetet er slitt på venstre side. Pasasjersetet er ganske bra og baksetene ble satt inn for noen år siden; minimal slitasje på de.

 

Jeg tenkte opprinnelig å fikse småfeilene og ha denne som søndagsbil, men jeg ble aldri helt komfortabel; altfor stor og tung bil.

 

 

 

Står i Nordland Mosjøen/hattfjelldal. Prisant 50,000kr.

 

Mail/melding her eller jonas_pfeifer@hotmail.com.

 

Kan også ringes på 48602781, men mailen sjekkes oftest.

WP_20141020_16_22_58_Pro.jpg

WP_20141020_16_23_11_Pro.jpg

WP_20141020_16_23_51_Pro.jpg

WP_20141020_16_23_31_Pro.jpg

WP_20141020_16_24_28_Pro.jpg

WP_20141020_16_25_19_Pro.jpg

WP_20141020_16_25_31_Pro.jpg

WP_20141020_16_25_49_Pro.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg savner min(s4 v8) når jeg ser denne.kjøper meg nok en når økonomien tillater det.. ser du skriver at den ruker 1,5 på langkjøring? Jeg lå på 1L pr mil på min. Fikk den ned på 0.8* stavanger-haugesund. På grisekjøring og kappkjøring lå den på 1,6: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er litt i meste laget på forbruk ja. Forrige eier oppga samme tall; kanskje en justeringssak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt normalt at disse girer ned i nedoverbakke :) Dette er første generasjon med Adaptiv girkasse , så den kjører 4 program , alt etter kjørestil :)

Girer ned i nedoverbakke gjør den for å bremse farta, slik at den ikke triller ivei og farten øker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat ja, verkstedet mente også at dette var normalt. Ingen feilkoder heller.

 

 

Ellers; bilen har vært på EU-kontroll og trenger litt småfiks. Kan maile skjemaet til dem som ønsker.

 

Tar imot bud også. Bilen settes på vinterlagring eller havner på finn.no etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.