#1 Skrevet November 1, 2014 Hei folkens! Trenger du flotte bilder av dine bil? Jeg er frilans fotograf fra Oslo. Biler og bil racing fotografering er min lidenskap. Interessert? vennligst kontakt meg og vi vil organisere photoshoot Du kan se mer fra racing hendelser og photoshoots på siden min: https://www.facebook.com/RobertLinevskijPhotography/photos_stream?tab=photos_albums 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2014 Hva er prisen på noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2014 1500 kr + drivstoff kostnad dersom det er lengre fra Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2014 Utrolig kule bilder iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2014 Mange takk, Robert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...