#1 Skrevet November 1, 2014 (endret) Hei. Har en 1998 A4 B5 som jeg skal ribbe. Noen som trenger noe? Bare å komme med bud. M.v.h Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2014 Fåpå bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2014 Kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2014 Venstre framskjerm kan være interesant, om det er aktuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2014 Skiltlys? Og er det sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2014 Hva koster bakfangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2014 500 ish per del. Begynner ikke å ribbe før jeg kommer over 2000kr solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2014 500 ish per del. Begynner ikke å ribbe før jeg kommer over 2000kr solgt Da kjøper jeg dashbord polstring, frontfanger og begge forskjermene og begge front lampene for 2000,- Når begynner du å ribbe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2014 Skal prøve å begynne til uka, men er det noe som haster er det bare å joine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2014 Er klimapanelet i orden ? mitt kommer og går litt .. står : 8D0 820 043 H på det Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2014 Klima er ok. På min S6 blir det borte innimellom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2014 Da er ditt ferdig, Sven Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 10, 2014 Noen flere som trenger noe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 16, 2014 klima styringen ble solgt eller? mulig du har skrevet det men motor er det i denne osv? skulle hatt plast deksel over motor og motor fester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2015 Da var jula over for min del. Nei, den ble ikke solgt. 1.8l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2015 Nedere dørlist venste bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 6, 2015 Interiørlistene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 7, 2015 Dørlista blir sikkert ødelagt hvis jeg skal prøve å ta den av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 7, 2015 Interiørlistene har jeg bare igjen på dørene da dashen ble solgt først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2015 Hvor mye for begge speilglass og for og bak setene? Lakk kode?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...