#1 Skrevet Juni 3, 2005 Så en sort Golf 5 GTI i dag med røde felger og Nedre dalen av fangeren fangeren rød. Fy faen så rått det var, noe anderledes og rått! Noen i klubben sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2005 Så en sort Golf 5 GTI i dag med røde felger og Nedre dalen av fangeren fangeren rød. Fy faen så rått det var, noe anderledes og rått!Noen i klubben sin? Det var ikke denne du mente da? http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2902 ikke akkurat GTI da; men pen nok! -jr- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2005 Det er Bertrand Aslaksen på skadesenteret på Bil & Maskin sin. Noen liker det.. andre ikke.. Jeg syns den er tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2005 nja for å være ærlig syns jeg den så litt vell Jalla/playmo/lego/brio ut Men RESPEKT for å være kjerringa mot strømmen. selv om jeg personlig hadde kastete de felgene langt inn i en lakkboks igjen... Men men det er nå bra ikke alle har samme smaken kunne fort blitt litt kjedelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2005 Stemmer er den bilen ja.... dødsfet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...