#1 Skrevet November 2, 2014 Heisann, jeg må beklage på forhånd for den lange posten. Endelig tok jeg til vett og ordnet meg medlemskap etter og ha snoket på forumet som gjest en god stund. Må få si at dere er en gjeng kyndige genier, og jeg håper jeg kan få noen logiske svar hær. Bilen det gjelder er en 2000 mod 1,8TQ A6 sedan. Har hatt bilen nå i 3 år, og kjørt ca 60K på de årene. Telleren står nå på 155K. Hvertfall, nå kommer lista mi! I nyere tid så finner bilen ut at den ikke orker mere, ved jevnt pådrag kan bilen plutselig finne på og starte jula tidlig å tenne hele dashbordet. Det er EPC, ABS og ESP lampene som tennes, og bilen føles som og ri en hamster da allt ladetrykk forsvinner. Finner ingen koder på dette, men har ikke fått sett i nyere tid da leseren min tok kvelden. Ikke vet jeg, det kan jo kanskje være relevant, men bilen kan ikke stå og bakke, da den f.eks vist jeg starter den en 10 min før jeg skal ut og kjøre for og tine den, når jeg da kommer ut for og kjøre så har bilen stoppet. Dette har skjedd flere ganger. Det bynte med at den kuttet under pådrag, men dette tror jeg at jeg løste med ny LMM. Jeg har hatt av spjeldhus og vasket dette, har ikke VCDS til og adaptere det, men jeg var forsiktig for ikke og dytte spjeldet ut av posisjon. Er det kanskje noen vakkre menesker i Tromsø området som har tiden og lese ut feilkoder og kjøre en adaptering for noen lapper? Tenker det kanskje holder for nå, har PKK til uken så kommer sikkert med mere. EDIT: EPC, ABS og ESP lampene bruker somregel og forsvinne etter en restart eller 3 av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...