#1 Skrevet November 2, 2014 (endret) Da legger jeg ut Sportèn min for salg. Er en 1990 Audi 100 Avant Sport. Kjørt 269501 km. Er I grei stand, men har stått lenge nå. Bakluke er det en del rust på (bør skiftes) Har Nye lykter til bakluke liggende Ikke E market men det bør ikke være noe problem. Ellers så er det antydning til rust I hjulbuene foran men ingen kjente hull der eller andre steder på bilen. Frontruten ble skiftet ca 4mnd før jeg satte den bort. Noen småbulker og riper er nok da jeg ikke har gjort noe som helst utvendig på karrosseriet siden jeg kjøpte den. Webasto er montert men den begynte å fuske etter 2 sesonger så der har jeg tatt ut sikringene. Alarmen (ikke fg godkjent) og sentrallåsen sluttet plutselig å virke. Dette er de feilene jeg kommer på I farta. Bensinmengdefordeleren er fra en mc1 motor for øyeblikket, da den originale begynte å lekke. Har mest sannsynlig fått tettet den nå men ikke montert den. Merker ingen forskjell på motoren/ bilen med den som står I nå. Utstyr: Recaro skinninteriør med el justering og minne (ikke varme I setene) El vinduer El soltak Webasto (hmm?) Radio/ dvd spiller (ikke navi) Rollo Forsterket understell (blir litt høyde på den) 17" Sommer og vinterhjul. (har også et sett originale 15" felger) Avtagbar krok Bilen skulle vært på Eu kontroll oktober I år, men jeg orker ikke å styre med det. Bilen er kjørt bare 4000km siden forrige kontroll, så kan ikke tenke meg at det skal være noen store feil. Årsavgift er betalt og skiltene står på bilen. Prisantydning : 15000kr Raymond raokstad@loqal.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2014 - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2014 Prosjekttråden på denne - http://forum.vacn.no/showthread.php?162644-1990-Audi-100-avant-turbo-sport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2014 Interesse for å bytte i annen audi quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2014 Interesse for å bytte i annen audi quattro Se pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2014 Lagt til epostadresse hvis det er noen ikkemedlemmer som har lyst på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2014 Nå også på Finn. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53537867&searchclickthrough=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2014 Det er sikkert lette og selge den hvis du viser den på PKK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2014 Da er denne solgt! Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2014 Hvor gikk den henn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 21, 2014 Hvor gikk den henn? Fortsatt I Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...