#1 Skrevet November 2, 2014 Har to stk girkasser med sperre og to stk bakdiffer med sperre jeg skal selge hvis noen er interessert... er til 85 og 86mod audi 80 gte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2014 Hvilken kode på girkassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2014 Det vet jeg ikke, hvor finner jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2014 hva skal du evnt ha for delene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2014 Vet ikke helt hva det er verdt jeg... tror jeg har to mellomaksler liggende også, tror jeg har komplette originale fjærbein rund baut også... litt usikker men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2014 Du må sette pris i salgsannonsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2014 Kasse en: Kasse to: - - - Updated - - - Har 8 drivaksler også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2014 Som andre medlemmer har tipset deg om i går uten at du gjorde noe med det: 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Mangler pris, se forumreglementet. Som trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...