#1 Skrevet November 2, 2014 hei. taktrekket har løsnet i min golf mk2, forrige eier har prøvd å lime det på nytt, men funka ikke så bra. nå har jeg fått ut taktrekket og fått løsnet det i fra plata. Og påbegynt å rense begge flater. Hvordan lim vil dere anbefale? Mvh Kenneth Moe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2014 hva skal du lime? nytt trekk til plata eller lime ihop igjen plata der den har røket? jeg brukte tape når jeg reparerte takplata i golfen min. lim bare smelta denna porøse plata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2014 Han skal lime det org trekket på den org plata igjen, iallefall slik det er beskrevet over om jeg har skjønt riktig. Om du må reparere plata, bruk glassfiber og polyurethan eller hva det heter, funker knall. ( kjøpt den svarte golfen av thomas Hagen på forumet?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2014 Skal lime det org trekket til den org plata ja kjøpte den av Thor Arne Blixrud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...