#1 Skrevet November 3, 2014 (endret) Har ett Vossen VLE-1 sett på vei inn. 10,5x20 i gloss graphite utførelse. ET30 mener jeg å huske at jeg tok. Perfekt oppsett på A5 eller A7... Av akkurat dette settet er det laget 100set worldwide. For de som ikke har hørt om disse, så er de laget i ett opplag på 400stk worldwide og er allerede utsolgt. Jeg har ikke mottatt mine enda, men har ingen bil de passer på akkurat nå, så vurderer å selge de om jeg får igjen rett pris for de.. Dette er da ikke annonse der jeg må selge, da disse gjør seg godt på lager en god stund også - siden de er antatt å bli mer og mer sjeldne som tiden går.. Støpeformen er destruert, så det blir ikke laget flere.. Senterkoppen er nummerert, så det er virkelig ett unikt sett man får. Linker her til en side hvor man kan lese mye om de, og se bilder: http://www.vossenwheels.com/vle1/ Prisantydning: HBO 30.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2014 Da er settet ankommet og er nummerert #19 / 400 Med felgene medfølger også en caps, en kopp, en nøkkelring, ett klistremerke og en trøye.. Etter nærmere tanke setter jeg prisen til HBO 30.000,- Dette er virkelig sjelden vare folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2014 Ser meget bra ut både på bilder og i videoen. Kommer det bilder av de aktuelle felgene snart? Er det muligheter for å smyge dette under skjermene på en A4 B8 eller blir dette en umulig oppgave? Bård Sebastian har vel også ganske heftige dimensjoner på sine hjul også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2014 Vet ikke om jeg ønsker å åpne eskene, da dette kan få være "moroa" til den som evnt kjøper de... Litt ekstra stas å pakke opp limited edition felgene sine selv? Har faktisk ikke peiling på om dette vil passe på en a4 b8.. Som du sier, bård sebastian er vel evnt den som kan svare på hva det er plass til på en slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2014 Bård har breddede fremskjermer på sin B8 nå, men ang ET vet jeg ikke da forrige eier(e) har kjørt spacere. Men det er 10x20 foran og 11x20 bak. Skal jobbe godt med å få på 10.5 rundt baut på b8. Men "alt går vel" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2014 20x10.5 ET 30 på B8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2014 Dettte er jo HELT innenfor! Ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2015 Opp med seg.. her har man mulighet til å skaffe seg noe unikt.. løp og kjøp før våren er her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2015 Siden formen er destruert i forhold til produksjon, hva gjør man hvis en felg går i stykker? Da er det ikke mulig å få tak i en ekstra? Lekre felger! Skulle bare hatt en bil å ha de på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2015 Får ikke tak i reservefelger til disse nei.. ikke såvidt meg bekjent.. Sånn er det med limited edition produkter, antar jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...