Anbefalte innlegg

Skal bytte dem som er på min rs2 da de er helt oppsprukkne.. har lest litt rundt på forumet her men finner ikke noe om montering, de som er der er bare skrudd nedi uten pakning eller noe som helst! Noen som har noen formening om hvordan man monterer disse så det blir tett? Å hvor hardt skal man dra dem til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du mener slike som på bildet under, så er de bare skrudd nedi toppen så vidt jeg vet.

Ingen formening om moment dessverre, men jeg ville ikke tatt i "alt for mye".. ;)

C103032869OES.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av den typen ja, men originale så er ikke noe oring på dem.. det jeg stusser over at det ikke er noe tetning der, har jo helt tydelig vært lekasje der med de gamle! Har bestilt nye originale så spent på om det er noe tetninger på dem.. de originale er jo plast så momete sier seg jo litt selv ☺ sånn passe åsså litt til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.