#1 Skrevet November 3, 2014 Hei, allesammen. For en god stund tilbake fikk jeg følgende feilmelding: P0011 - Powertrain "A" Camshaft Position - timing over advanced or system preformance (bank1) Dette resulterte i at jeg byttet kamakselkjede, samt reg.reim, vannpumpe etc. Etter dette bytte gikk det en god stund før motorlampen kom opp nok en gang. Denne gangen byttet jeg kamaksel sensor. Jeg har søk en del rundt, men blir ikke klokere. Noen mener det er visse verdier som skal justeres, noen mener at kjedet har hopper over. Noe som ville resultert i at bilen ville gått dårligere, og evt brukt mer bensin. Jeg har ikke lagt merke til noe av delene. Feilen er noe sporadisk, men kun ved normalt pådrag fra stillestående standpunkt. Feilen kommer sjeldent når bilen er god og varm. Er det noen som har opplevd, eller har tips til denne feilen? Bil- / motortype: Audi A4 2007 2.0 tfsi Quattro Automat Takker for all hjelp jeg kan få! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2014 Ingen som har opplevd det samme, eller har noen tips? :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2014 Er byttet masse strammere til kjedet mellom kammene på disse motorene så ville kontrollert den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...