Anbefalte innlegg

har en 2001 RS4 gått 149.000km. under hele mitt eie av bilen har den alltid vært litt ustabil / nervøs / vinglete å kjøre.

Har selvsagt tatt firehjulskontroll, ingen slakk noe sted og jeg har NYE OZ racing HLT felger og NYE michelin super sport dekk.

Men bilen oppleves fortsatt som ustabil. trenger tips fra dere med tilsvarende bil. lurer litt på om indre bærearmsforingene ikke er bra nok. er jo samme armene på 1.6L. klarer ikke finne noe åpenbar feil med dem. men er kanskje for slappe for 265/30-19? holder det med å montere nye eller må det kjøpes noe oppgradert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg med Michelin dekka men jeg har falken 452 på sommerdekka og dem er ett h og kjøre med mens jeg har vredsteid wintrac Extreme på vinterdekka og dem er helt strøkne og kjøre med. begge i dim 265/30 19".Dekka har veldig mye og si i den dimmen der. bare en ide:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er helt super å kjøre på veier hvor det er nylagt asfalt, men med 265 dekk med litt skarp dekkant så sporer det fælt i lave hastigheter rundt 50-70kmt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar

på nylagt asfalt er det jo bare å slippe rattet og slappe av. helt strøkent.

hvis dere opplever det samme har jeg fått igjen hvilepulsen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte disse michelin dekka for det skulle være de beste av de beste. dyre som faen! klarer vist lett hastigheter over 300km/t. Ferrari og andre superbiler blir vist levert kun med disse slik jeg har forstått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.