Dreit meg på leggen og...

Anbefalte innlegg

Presterte det store. Skulle liksom bare 10 min i grava og tørke litt oljesøl fra kassa/bunnpanna da jeg har PKK imorgen. Gjorde meg ferdig, satte meg i bilen og skulle rygge ut, legger da om for tidlig og tar hele skjermen! : bh :: bh :: bh :

Er det ikke kanskje billigst og kjøpe ny skjerm, koster ca 1000,- kr ferdig primet, for så og få noen kyndige folk til og lakkere den?

Framfor og sende bilen/fangeren inn til oppretting?

DSC_0038.jpg

DSC_0039.jpg

Beklager retningen på bildene.

ARGH!!!!: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er utrolig fort gjort.

Men du skal ikke se bort i fra at du kan finne brukbare skjermer i rett farge på en hugger.

Vil tro at å lakkere en skjerm som dette vil koste ca 3-5 000kr pluss deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg trodde. Så jævla kjipt, trodde jeg var ute av garasjen jeg. Jaja, gjort er gjort.

Takk for svar da! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ville du sett etter skjermer da? Høggere altså, jeg finner lite foreløpig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohh, der var det jo kanskje noe! Tusen takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppretting av den gamle er ikke noe å surre med...

Vil tro du har god flaks om du finner en skadefri og rustfri skjerm i samme farge brukt.

Ser jo ut til å være en litt eldre bil detta, så da kan det jo være vært å sjekke mulighetene for en "uten garanti" lakkjobb da.. vil tro det går an å krype noe under 3000kr for lakkering da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau! Bilen var tørr å fin idag. Så litt på det, jeg tror jeg skal klage og nappe ut bulken med sugekoppen min. Men spørs om d ikke blir Kvik Lunsj papir.

Men har funnet brukt skjerm helt nedi 400,- sålenge den er rust og bulkfri spiller det jo heller liten rolle hvordan den ser ut da jeg uansett må pusse den ned og lakkere den opp. Men d blir jo ikke så voldsomt dyrt dersom jeg er behjelpelig med å pusse samt grunne den selv, tenker jeg da. Får se får se. Takk for mange behjelpelige svar. Var ikke dum den der NBF, men har funnet litt rundt omkring.

Hadde PKK idag. Gutta på NAF har vist bild for øya. Så det ble jo en liten humør oppkvikker idag om ikke annet! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.