#1 Skrevet November 3, 2014 Hei Er det noen som kan anbefale et tegneprogram til å tegne nytt el skjema til bil? Helst ikke noe som koster en formue. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2014 Penn og papir er det greieste. Skal du bygge om eksisterende så print dette ut på ett kjempeark og gjør modifiseringene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2014 Spørs hvor omfattende det skal være. Er det til en banebil med kun det nødvendigste kan penn/papir fungere. Er det et omfattende nett anbefaler jeg pc, både fordi du lettere får oversikt og kan fjerne, flytte og redigere i det ettersom du holder på. Har brukt et program på skolen jeg tror vil passe bra, med hauger av komponenter og diverse. Kan finne navnet på det om du ønsker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2014 Det er i forbindelse med restaurering av en 83 modell. Skal legge alt elektrisk nytt, og da er det greit å ha et bra ig detaljert skjema, som er enkelt å endre på. Fint om du sjekker hva programmet heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2014 Programmet jeg tenkte på heter Zuken E3. Vet ikke helt om du får en versjon som er tiltenkt bil spesifikt, men du kan jo eventuelt sjekke ut litt selv. Ellers finner du nok andre programmer ved å bruke google også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...