#1 Skrevet Juni 3, 2005 Driver på å monterer nye lykter på min polo 6n. Har fått ut blinklysene , og løst de øveste skruene på lykten. På de nye lyktene ser det ut som lyktene også er skrudd med 3 skruer nede.. Spørsmålet mitt er hvordan skal jeg klare å løse de tre skruene? Må jeg ta av frontfangeren? Og i såtilfelle hvordan gjør jeg det? Finnes det noen airbag sensor i den? Ser også når jeg ser rett på lyktene at det er et lite super trangt hull inn til den ene skruen på lykten , er det nok å bare løse denne? Driver på med dette nå , så hadde vert FLOTT visst noen kunne hjulpet enn mann med 10 tommeltotter i nød!!! Legger med link til bildene http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/lykt4.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/lykt3.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/lykt2.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/IMG_0483.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2005 På golf 3'en hadde jeg fri klaring til disse skruene når jeg fjernet grillen på min... hmmm du har ingen sjangs å nå disse med ett eller annet vertøy? Viss ikke så må frontfangeren av, tror den er festet med 2 bolter på hver side, pleier å være koblinger på ting som er montert, men tror ikke abs sensoren er festet i frontfangeren... ps, har ikke noe greie på polo, men tenker meg det er tilnærmet likt som på min lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2005 Flere synspunkt? Er nå startet så vidt på demontering av frontfanger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2005 fikk den ut etter mye om og men.. helvete med banning og springing og verktøy låning!!! Nå kommer neste problem , hvor mye jeg må kutte for å få plass til de nye lyktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2005 Må du kutte for å få plass til lyktene??? Kutte i hva for no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2005 Plasten som de gammle stod inni Har ikke kommet så langt at jeg har startet å kutte enda, står i bruksanvisningen at en må kappe litt også, for å få plass.. Må kutte ut mot sidene, venter på at en kar skal komme oppom å se hvor mye jeg må kutte.. gidder ikke kutte\skjære vekk noe som bør være der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2005 Plasten som de gammle stod inni Har ikke kommet så langt at jeg har startet å kutte enda, står i bruksanvisningen at en må kappe litt også, for å få plass.. Må kutte ut mot sidene, venter på at en kar skal komme oppom å se hvor mye jeg må kutte.. gidder ikke kutte\skjære vekk noe som bør være der Hvor er lyktene kjøpt? Car consult? Autospar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2005 jepp , eller de forhandler dem , men er tysk vare.. FK-Automotive angeleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2005 jepp , eller de forhandler dem , men er tysk vare.. FK-Automotive angeleyes Ok.Blir nok bra når de først kommer på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2005 Da var lyktene tilpasset , enste som gjenstår er litt smålig omkobling av ledninger og skru alt sammen igjen! Eneste jeg lurer på er om noen vet hvilke lyspærer som blir brukt i disse lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2005 Tipper på h7 Hadde det i mine lykter. 2stk i vær lykt. Kjøpte mine på statoil. ca550,- Er mye biligere på biltema,men vet ikke kvaliteten på di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2005 Var H7 lamper jah Nå er lyktene montert , må si jeg likte de Gjenstår bare å lime på igjen panserforlengeren og stille de inn Legger ved noen bilder med de nye lyktene på også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...