Problem ved Montering av nye lykter HASTER!

Anbefalte innlegg

Driver på å monterer nye lykter på min polo 6n. Har fått ut blinklysene , og løst de øveste skruene på lykten.

På de nye lyktene ser det ut som lyktene også er skrudd med 3 skruer nede..

Spørsmålet mitt er hvordan skal jeg klare å løse de tre skruene? Må jeg ta av frontfangeren? Og i såtilfelle hvordan gjør jeg det? Finnes det noen airbag sensor i den?

Ser også når jeg ser rett på lyktene at det er et lite super trangt hull inn til den ene skruen på lykten , er det nok å bare løse denne? Driver på med dette nå , så hadde vert FLOTT visst noen kunne hjulpet enn mann med 10 tommeltotter i nød!!!

Legger med link til bildene ;)

http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/lykt4.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/lykt3.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/lykt2.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y268/teigas/IMG_0483.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På golf 3'en hadde jeg fri klaring til disse skruene når jeg fjernet grillen på min... hmmm du har ingen sjangs å nå disse med ett eller annet vertøy?

Viss ikke så må frontfangeren av, tror den er festet med 2 bolter på hver side, pleier å være koblinger på ting som er montert, men tror ikke abs sensoren er festet i frontfangeren...

ps, har ikke noe greie på polo, men tenker meg det er tilnærmet likt som på min : flau :

lykke til : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere synspunkt? Er nå startet så vidt på demontering av frontfanger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk den ut etter mye om og men.. helvete med banning og springing og verktøy låning!!!

Nå kommer neste problem , hvor mye jeg må kutte for å få plass til de nye lyktene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må du kutte for å få plass til lyktene??? Kutte i hva for no?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plasten som de gammle stod inni ;) Har ikke kommet så langt at jeg har startet å kutte enda, står i bruksanvisningen at en må kappe litt også, for å få plass.. Må kutte ut mot sidene, venter på at en kar skal komme oppom å se hvor mye jeg må kutte.. gidder ikke kutte\skjære vekk noe som bør være der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plasten som de gammle stod inni ;) Har ikke kommet så langt at jeg har startet å kutte enda, står i bruksanvisningen at en må kappe litt også, for å få plass.. Må kutte ut mot sidene, venter på at en kar skal komme oppom å se hvor mye jeg må kutte.. gidder ikke kutte\skjære vekk noe som bør være der :P

Hvor er lyktene kjøpt? Car consult? Autospar? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp , eller de forhandler dem , men er tysk vare.. FK-Automotive angeleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp , eller de forhandler dem , men er tysk vare.. FK-Automotive angeleyes

Ok.Blir nok bra når de først kommer på plass. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var lyktene tilpasset , enste som gjenstår er litt smålig omkobling av ledninger og skru alt sammen igjen! Eneste jeg lurer på er om noen vet hvilke lyspærer som blir brukt i disse lyktene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper på h7

Hadde det i mine lykter. 2stk i vær lykt. Kjøpte mine på statoil. ca550,-: eek :

Er mye biligere på biltema,men vet ikke kvaliteten på di.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var H7 lamper jah ;) Nå er lyktene montert , må si jeg likte de :D

Gjenstår bare å lime på igjen panserforlengeren og stille de inn :D

Legger ved noen bilder med de nye lyktene på også..

IMG_0499.jpg

IMG_0508.jpg

IMG_0509.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.