1995 Audi S6 2.2t aut. selges 32k

Anbefalte innlegg

Heisann

Setter ny pris på Audien da det "haster" med og selge den

Bilen er hel og grei

Pris er uten omreg.

Bil er i daglig bruk og brukes pent

Bil er chipet, 260/270hk ca

Bil har grei historikk

Bilen selges da jeg ikke har noen vetig plass og skru, samt huset tar opp mye penger og tid :-(

 

 

Negativt:

Skulle hatt nye nedre bærearmer

Nytt kryss i bakaksel da den rister litt under pådrag (dog ikke sjekket)

Ulyd i indre ledd bak førerside

Noe skavanker i plast og lakk

Tror det er ett begynnende hull i tanken, lekker ikke, men kraftig bensinlukt

Blåser bare varmt på varmeapparatet

 

DSC_1631.jpg

DSC_1626.jpg

DSC_1629.jpg

DSC_1630.jpg

DSC_1635.jpg

DSC_1634.jpg

DSC_1636.jpg

DSC_1637.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fristende :)

er egentlig ment å kjøpe en annen lik s6 men som rep objekt. billig, men kan fort bli dyr

utstyr på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nå for 34k som den er nå, jeg bruker bilen daglig. per nå har den rundet 268t KM, må bytte drivaksel v.bak da indre ledd er gåent, krysset til bakakslingen begynner og bli dårlig, kjører nå på Bolero 17" med piggfritt, må ha 2 nye sommerdekk (dette blir Bridgestone Turanza dekk).

Det trengs ikke, men skal bytte begge nedre bærearmer da mansjetene er defekte og det kommer nok til og komme slakke i disse.

Bør bytte solenoid/motor tilog regulere varmen i bilen, da den blåser 60 grader hele tiden :P

 

Kommer ikke til og gjøre noe med bilen før ut i april/juni mnd, men da kommer prisen til og stige litt også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fristende :)

er egentlig ment å kjøpe en annen lik s6 men som rep objekt. billig, men kan fort bli dyr

utstyr på denne?

 

Jeg kjøpte bilen spontant, egentlig for og ha delebil,men det var bare småplukk for og få den opp og gå igjen :)

av utsyr så mangler vel denne elektriske seter, memory og cruise, ellers har den alt jeg trenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.