#1 Skrevet November 4, 2014 (endret) Heisann Setter ny pris på Audien da det "haster" med og selge den Bilen er hel og grei Pris er uten omreg. Bil er i daglig bruk og brukes pent Bil er chipet, 260/270hk ca Bil har grei historikk Bilen selges da jeg ikke har noen vetig plass og skru, samt huset tar opp mye penger og tid :-( Negativt: Skulle hatt nye nedre bærearmer Nytt kryss i bakaksel da den rister litt under pådrag (dog ikke sjekket) Ulyd i indre ledd bak førerside Noe skavanker i plast og lakk Tror det er ett begynnende hull i tanken, lekker ikke, men kraftig bensinlukt Blåser bare varmt på varmeapparatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2015 fristende er egentlig ment å kjøpe en annen lik s6 men som rep objekt. billig, men kan fort bli dyr utstyr på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2015 Går nå for 34k som den er nå, jeg bruker bilen daglig. per nå har den rundet 268t KM, må bytte drivaksel v.bak da indre ledd er gåent, krysset til bakakslingen begynner og bli dårlig, kjører nå på Bolero 17" med piggfritt, må ha 2 nye sommerdekk (dette blir Bridgestone Turanza dekk). Det trengs ikke, men skal bytte begge nedre bærearmer da mansjetene er defekte og det kommer nok til og komme slakke i disse. Bør bytte solenoid/motor tilog regulere varmen i bilen, da den blåser 60 grader hele tiden Kommer ikke til og gjøre noe med bilen før ut i april/juni mnd, men da kommer prisen til og stige litt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2015 fristende er egentlig ment å kjøpe en annen lik s6 men som rep objekt. billig, men kan fort bli dyr utstyr på denne? Jeg kjøpte bilen spontant, egentlig for og ha delebil,men det var bare småplukk for og få den opp og gå igjen av utsyr så mangler vel denne elektriske seter, memory og cruise, ellers har den alt jeg trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2015 Ny pris :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...