#1 Skrevet Juni 3, 2005 Jeg har (som tidligere fortalt) brent hull i setet mitt, eller rettere sagt, setevarmeren har kortsluttet å det er blitt brent hull i sete. Nytt sete trekk med setevarmer koster 5000,- Også har jeg nå sett på dette skinn interiøret nederst på denne siden på Norsk Bildelsenter AS Hva tror dere om den? Står jo ikke akkurat mye om det da, er det pent osv..Men det jeg lurer på som kanskje noen her vet, er det sideairbag og setevarmer i disse setene, hvis ikke, hvordan blir det da med godkjenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2005 Har noe som ligner det i min. Det er ikke side airbags, men varme. Er ingen fasit om hva det er i de hos NBS fordet. Ring dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2005 Har noe som ligner det i min. Det er ikke side airbags, men varme.Er ingen fasit om hva det er i de hos NBS fordet. Ring dem. Har tenkt til å gjøre det, men venter til de åpner i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2005 Hehe..Det Skinn Interiøret har jeg kjøpt=) Får det imårra på døra=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...