#26 Skrevet November 28, 2014 Vi for se Egil, kan jo hende vi kan frå til noe hos deg :ja: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 29, 2014 (endret) Ellers så kan vi ta det her også kan ta det i garasjen her eller oppe i huset;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 29, 2014 Ellers så kan vi ta det her også kan ta deg i garasjen her eller oppe i huset;) Mange har betalt Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 29, 2014 Går vel ikke inn før mandag det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 29, 2014 Går vel ikke inn før mandag det vel aight 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 29, 2014 Ellers så kan vi ta det her også kan ta deg i garasjen her eller oppe i huset;) Åkei... Kan vi andre få slippe å se på det eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 29, 2014 Haha haha, har itte sett den før nå!!! Auto staving ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 29, 2014 Det er ingen som har spurt om skyss enda, så det blir vell "same procedure as last year"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 30, 2014 Det er ingen som har spurt om skyss enda, så det blir vell "same procedure as last year"? Regner med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 30, 2014 Det er ingen som har spurt om skyss enda, så det blir vell "same procedure as last year"? Vi sitter gjerne på i år også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 30, 2014 Leie minibuss? ; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 10, 2014 Da blir det vorspiel hos Ola og fruen på adressen: åshøgdvegen 520 2360 rudshøgda, hyggelig om folk møter opp her. Minibuss er leid inn så skyss er i orden fra Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 11, 2014 Er oppmøte hos dere klokka 18:00 greit, Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 11, 2014 Kan komme før også)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 11, 2014 Kan komme før også)) Tidligst 18:00 er best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 11, 2014 Jeg kan døgn og komme å vekke dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 11, 2014 Jeg kan døgn og komme å vekke dere? Så jeg skal sove i boran mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 11, 2014 Haha, mange kommer på vors da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 11, 2014 Så jeg skal sove i boran mener du? Ja, det er vell fint? Kan bikke ned baksete til og med. Jeg kan godt møte opp før også, Ola og Hilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 11, 2014 Jeg er hvor Martin er rett å slett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 11, 2014 Ser ut til at jeg må melde avbud men dere får ta en dram for meg[emoji51] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 11, 2014 Usikker på vi er hemmat ama:) men skiver her løpet av dagen:) Gleder meg til julebord igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 15, 2014 Er formen bra til alle?)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 15, 2014 (endret) Vi får tro alle har kommet seg innen nå Takk for en artig kveld Stemmen min er borte da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 15, 2014 Er formen bra til alle?)) helt fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...