#1 Skrevet November 4, 2014 Noen her som har brukt kufatec sine ledningsnett til ettermontering av grøftelys i Passat 3C eller annen VAG? Da jeg er noe fersk på elektronikk i bil, og ikke finner koblingsskjema på annet enn tysk, står jeg litt på bar bakke. Er det noen her som har brukt dette tidligere, eller vet hvor engelsk versjon finnes? Har søkt her og på Google forøvrig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2014 Du kan prøve å høre med en av våre firmamedlemmer som bla. importerer og selger Kufatec-produkter, men jeg kan ikke love deg en løsning hvis du ikke har kjøpt ifra han. http://forum.vacn.no/showthread.php?151650-Alt-fra-Kufatec-massevis-av-tilbeh%F8r-til-VW-Audi&p=2902832 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2014 Kjøpte fra bilkomponenter, men han har bare den tyske på hjemmesiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...