Anbefalte innlegg

Har litt problemer på drivverket på gti`n. Ved pådrag så hikker bilen på en måte, kan sammenlignes som på lyden av et helikopter som tar av ettersom turtallet øker. :confused:: eek : (litt vanskelig å forklare) Høres også ut som om det er noe som tar borti. (er slik på alle girene) Den vil liksom ikke dra skikkelig.

 

etter å ha titta litt rundt kassa så mangler det en tapp på toppen av kassa (der du kan lese av når registeret skal justeres) og det er ikke lenger siden jeg vasket motor så det kan ha kommet inn noe vann der. Opnet påfyllingsskruen på siden og da rant det ut en del. Så ikke ut som om det var noe spor av spoon eller noe.

Skal tappe helt av å fylle på ny olje i morgen.

 

Men hva kan være aktuelt at er gåent.Drev? sync ringer? trykkplate osv....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget ut som en fjær på lamellen som har konket eller at du har ett lager som har tatt kveld, men utrolig vanskelig å finne ut av uten å høre lyden selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget ut som en fjær på lamellen som har konket eller at du har ett lager som har tatt kveld, men utrolig vanskelig å finne ut av uten å høre lyden selv...

 

forstålig nok så er det litt vanskelig ja :o beste løsningen er vel å ta av gearkassa å sjekke, kommer vel til å få prøvd på dette i løpet av morgen dagen. Men da vet jeg iallefall litt hva jeg skal se etter... Kan også få prøvd å lagt ut et videoklipp i mårgen.

 

Takk Mads

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være driv ledd også.

 

Hadde sjekket litt først hadde jeg vert deg.

 

Girkasse tar man ikke "bare" ut ... dritt jobb ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være driv ledd også.

 

Hadde sjekket litt først hadde jeg vert deg.

 

Girkasse tar man ikke "bare" ut ... dritt jobb ...

 

Tviler sterkt på at det er drivledd.

 

Er klar over at å ta ut en girkasse ikke er noen kosejobb akkurat, men ut må den ser det ut som

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det fakta, det var gearkassa som hadde tatt kvelden.

 

Noen som har en kasse i god stand liggende, eventuelt vet om hvilken andre kasser som passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.