#1 Skrevet November 7, 2014 Hei. Passer dyser fra en b6 1.8tq over til b6 2.0i? For jeg tror det er en dyse som henger på bilen når jeg skal starte den når den er kaldt, fjusker og smeller. Har byttet alle coilene og pluggene og lmm. Kan jeg finne ut vis vag-com om det er en dyse som ikke opner helt? Er en audi a4 b6 2.0i 2003 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2014 Passer gjør det sikkert. Men er gir mest sannsynelig mer fuel. Ta heller og bytt dyse på bilen din fra sylinder1 og 2. Da ser du fort om dysen henger. Prøv begge deler uten at de er kobla til innsuget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2014 Må vell lufte systemet og da sikkert? Kan bilen gå litt mere ureint viss den får mere bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2014 Systemet lufter seg selv på 2sek. Vil gå urent, fett/magert og bare skape tull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2014 Kan man finne ut via vag-com om en dyse ikke opner helt under oppstart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2014 Like greit å plukke ut fuel rail og dyser å stappe de nedi 4 brusflasker nå du kinner uten plugger. Skal da bli like mye bensin i alle flaskene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...