#1 Skrevet November 7, 2014 (endret) Har fått en stygg ulyd i venstre drivaksel bak på S6en Slakk begge veier når jeg rikser på venstre drivaksel, vurderer og bytte hele greien med en hel brukt en istedet for, er dette rett fram, eller er det forskjellige lengder og størrelser? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2014 Tror alle er like på C4 quattro. Vet i hvertfall at de er like på 2,2 - 2,5tdi og 4,2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2014 Nei, de er ikke like på alle. 2.0 opp til 2.6 har M8 festebolter ved diffen, 2.8, 2.2T og 4.2 har M10 festebolter. Mulig diameter på flensen er forskjellig også, og jeg vet ikke engang om det er likt på ytre ledd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2014 Tror også at 2,8 er like som de andre jeg nevnte to poster høyere opp. Det er også slik på ytre drivledd foran at 2,2 - 2,8 - 2,5tdi - 4,2 har like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2014 Hva med manuell kontra automatkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2014 Det er likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...