#1 Skrevet November 8, 2014 Holder på å hugge en Audi 90 Quattro Motor beholder eg sjøl inntil videre. Alt annet e til salgs. Kommer en liste med hvilken deler og til hvilken pris. Inntil videre kan dere komme med forespørsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2014 vist el nettet er komplett, heilt og fungerandes til motor så er det av innteresse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2014 Tror du at du klarer å få av dørlistene og de små til skjermene uten at de bøyes /ødelegges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2014 pris på rullende chassi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2014 Beklager men bilen vart levert til vraking en uke etter at eg kjøpte den. Dørene tok eg ikke vare på. El netter har eg komplett, men vil beholde det inntil videre. Da hvis eg skal ha motoren i en annen Audi 90 som eg har. Eg har mange små deler liggende hvis noen e interessert i det :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2014 Ola: er ikke disse listene festet med mutre på innsiden? Var iallfall det på min coupe, og veldig takknemlige å demontere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2014 Hei, listene er limt på dørene på min bil, og alle sedaner av B3 så langt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2014 Mye skal du ha for understellet på sjafør stolen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2014 setene fulgte dessverre ikke med bilen når eg kjøpte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2015 20V embelemet har du det enda? Samt AC rør som går fra radiator til kompressor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2015 20v emblemet har jeg. Denne kom ikke med AC dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2015 Ok da får en lete videre da mye skal du ha for 20V embelemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 5, 2015 Drivaksler foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 6, 2015 Har sendt deg PM ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...