Kontrollen til Webastoen fungerer ikke...

Anbefalte innlegg

Før jeg får spørsmålet "Har du sjekket batteriene?" så kan jeg bekrefte at det har jeg! :-)

Jeg har en Audi A6 2009-modell (3,0tdi quattro avant) med integrert motorvarmer. Når jeg skulle bruke den forrige uke, fant jeg ut at batteriene i min Funkfernbedienung, som det så fint heter på tysk, var døde. Kjøpte nye og satte inn. Kontrollen lyser først grønt før den blinker rødt.

Må jeg gjøre noe spesielt for å koble den med bilen. Står ikke noe om det i håndboken...

Litt frustrert! Og håper jeg ikke behøver å stikke innom Møller for å fikse det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det orginal fjernbetjening så pleier den å blinke ut feilkoder. Hvis du kikker i instruksjonsboka så står det hva de forskjellige betyr. Er ikke umulig at det enten er noe feil med selve webastoenheten eller at bare fjernbetjeningen må tilpasses på nytt. Sistnevnte kan du gjøre selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar! :-) Kontrollen er original. Webastoen fungerer; jeg kan starte den via menyen i bilen både direkte og på tid. Vet du hvordan man tilpasser fjernbetjeningen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan gjøre det med vag-com men skal også være mulig ved å nappe sikringa til webastohjernen og sette den i igjen for så å trykke på OFF knappen i rundt omkring 5 sekund. Man kan også ta av batteripolen og sette på igjen, men ville ikke gjort det i din bil da det kommer så mye feilkoder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg jeg forsøker å få det til uten dyrekjøpt hjelp fra Møller... Takk for tips! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil ikke fungere... :-( Kjedelig! Møller skal ha 1500 kr bare for å feilsøke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.