Anbefalte innlegg

Hallo.

Har plutselig fått opp airbaglampa i panelet ,hva gjør man for å få bort den...... ta ut pæra :-)

forslag tas imot med takk..

mvh Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett feilkode med vag-com! Har du hatt på tenning med instrumentet frakoblet? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

Har plutselig fått opp airbaglampa i panelet ,hva gjør man for å få bort den...... ta ut pæra :-)

forslag tas imot med takk..

mvh Christer

Fikse feilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett feilkode med vag-com! Har du hatt på tenning med instrumentet frakoblet? ;)

Har ikke vag com men 1552 ,har prøvd litt med den men det vil seg ikke, lampa lyser like godt...

Har ikke prøvd det med tenning nei, kan det hjelpe..??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hender at airbaglampe kommer på dersom systemet har hatt for lav spenning (dårlig batteri) og at man må slette en feilkode som har kommet opp for at lampe skal slukke. Har hatt det på flere av bilene mine, har aldri hatt airbaglampe som ikke går av ved sletting av kode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vag com men 1552 ,har prøvd litt med den men det vil seg ikke, lampa lyser like godt...

Har ikke prøvd det med tenning nei, kan det hjelpe..??

Hehe.. Nei, det jeg mente er at airbaglampa tennes hvis man har hatt på tenningen uten at instrumentet var tilkoblet!

På cabben til konemor (B4) fikk jeg gjort det, og eneste måten å bli kvitt lampa var å slette koden.

Kan selvfølgelig også være dårlig kontakt et sted, selv om jeg ikke har hørt at C4'en er noe utsatt for det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.