Folering av Takreiling og lister audi a4 2011

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en rød audi a4 2011 med krom lister rundt vinduer og krom takreiling. Det jeg tenker å gjøre er å skifte grillen foran til en RS4 grill med sort optikk. Syns svart og rød ser veldig bra ut sammen. Derfor vil jeg også gjøre takreilingen også svart, samme med krommen rundt vinduene.

Noen som har gjort dette selv? Eller en eventuell pris ca for noen som har gjort det "proft"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne Hans Høymer har tatt plastidip på det du nevner :) Send han ein pm eller sjekk tråden has

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakk innom tråden å sjekka det ut. Takk for tipset =) Listene ser ikke ut som noe problem, men verre med railsa. Iaff med sprayboks, og få sprayet skikkelig under.. Sente en mail til ett folierings firma å sjekker pris også =P Men foliering er så himla dyrt !

Enkelt å skru av takrails? Gjør det en god del enklere og plastdippe i alle fall..

Kostet 6100 nok og foliere rails og lister! tror jeg satser på dip!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.