#1 Skrevet November 9, 2014 Hei! Har en rød audi a4 2011 med krom lister rundt vinduer og krom takreiling. Det jeg tenker å gjøre er å skifte grillen foran til en RS4 grill med sort optikk. Syns svart og rød ser veldig bra ut sammen. Derfor vil jeg også gjøre takreilingen også svart, samme med krommen rundt vinduene. Noen som har gjort dette selv? Eller en eventuell pris ca for noen som har gjort det "proft"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2014 plastidip ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2014 Funker det bra? Er det noe som dette http://www.plastidip.no/productdetails.php?product=32 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2014 Arne Hans Høymer har tatt plastidip på det du nevner Send han ein pm eller sjekk tråden has 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2014 (endret) Stakk innom tråden å sjekka det ut. Takk for tipset =) Listene ser ikke ut som noe problem, men verre med railsa. Iaff med sprayboks, og få sprayet skikkelig under.. Sente en mail til ett folierings firma å sjekker pris også =P Men foliering er så himla dyrt ! Enkelt å skru av takrails? Gjør det en god del enklere og plastdippe i alle fall.. Kostet 6100 nok og foliere rails og lister! tror jeg satser på dip! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...