Trenger bolter, hvor kjøpe? M14x1,5x115

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt usikker på om dette blir rett plass å spørre, men jeg leter etter to bolter av størrelsen M14x1,5x115 med tensile strength på minst 10,9. Bolten skal helst ha skulder også

Bolten kan være pittelitt kortere eller lenger enn 115.

Forslag til hvor jeg kan skaffe dette fra?

Bor i Bergen og er uten bil for tiden så noen som kan sende med post hadde vært å foretrekke, men helst et norsk selskap så det ikke tar vinter og vår.

Takker for hjelp :)

Edit: Løst, VW Crafter bruker en bolt som dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med bilprodukter.no de har de meste

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter flensbolt (flange bolt).

Og en tilsvarende mutter heter flensmutter (collar nut, flange nut).

Evt Usain Bolt :)

bolt.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om dette er til en VAG bil så koster ikke slike bolter så alt for mye originalt

pinnebolter derimot må møller tro er laget av gull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dan, jeg kjøpte først originale, men greia er at med uoriginale dempere og lenkarmer bak så trer den ikke helt gjennom bærearmen så det sitter ikke godt nok, vil derfor han en lengre bolt som jeg kan tre hele veien gjennom og låse med en mutter på andre sida. Bare sånn for å være på den sikre sida :)

en del som kjører samme løsning på r32 i statene.

Og takk for svar Tom!

skal sjekke ut tools, Helge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hverken wurth eller tools hadde, har sikkert sendt mail til ti stykker i dag så får vente på svar :)

Ingen her som jobber et sted som kunne hatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hverken wurth eller tools hadde, har sikkert sendt mail til ti stykker i dag så får vente på svar :)

Ingen her som jobber et sted som kunne hatt?

jeg har tidligere kjøpt M14 x 1,5 hos Industrifokus / Tools ivertfall, dog i 8.8 og std sekskant hode og ikke flensa som du trenger, men de skaffer jo, men spørsmålet er om de "gidder" om du ikke har noe firma konto å handle på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dårlig med gidd :P men det er godt at vw har mange modeller. Petter fant bolt fra t3 som var rett bare uten flens, så da jakta jeg videre og fant at vw crafter hadde med flens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.