#1 Skrevet November 10, 2014 Hei Jeg har nå valgt å selge bilen min. Bilen er montert fullbur fra tårn til tårn. Laget takscoop for luft til radiator i bagasjerom. 45 liter fuelcell, setene er flyttet langt bak, radiator med doble vifter, rs2 frontfanger med blink og luftinntak, s6 bakskjermer og rs2 bakfanger, komplett pulverlakkert 5 bolt fra s2 understell uten bremser, kw variant 2, sellholmstag bak, flyttet girspak bakover, eksostunnel, brannvegg i alu, tatt ut alt innvendig ++++++++ Lakkert innvendig, men ikke utvendig. Selges uten motor og gir Her er det gjort mye og brukt mye penger. Dette er bil som er vært brukt. Putt i motor og gir og tur og kjør. Norsk bil Pris 30.000,- Pm eller kontakt 48271693 Bilen står i Porsgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2014 Bilder ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2014 Joachim er flinkere til å skru bil en å ta bilder:p men er er etpar jeg har av bilen, bilde underfra fra da jeg sveisa litt på eksosen... Si ifra om jeg skal fjerne Joachim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...