A6 Allroad 2.7 TDI, 2007 mod. Lett side skade. 135 000,-

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har fått tilbud av en bekjent. prisen er ikke 100% da jeg ikke vet om han vil selge til dette. Men det er en pris jeg mener kan være fornuftig. Det er en 07 Allroad (258 000km) med en lettere sideskade. Den har grått helskinn og etter det jeg kan se hel og pen innvendig.

 

Jeg vil selv ikke kjøpe bilen da jeg har nok med det jeg har foreløpig.

 

Skaden skjedde i sist uke, og eier ønsker å selge bilen slik den står.

 

Har tatt et vcds skann i dag på den samt en prøvetur, og det var ikke så altfor mye galt. se vedlagt fil.

Hovedkomponenter som motor, gir, aircon/klima, abs, airbag, luft fjæring er ok.

 

Bilen er fullt kjørbar. Det er ikke så gode bilder, men det er bakskjerm som har den største trøkken og krever litt retting. Dørplatene er det sikkert billigst å bytte, men de kan fint rettes og lakkeres også. Frontfanger har noen små riper, ikke noe sprekker. samt at glasset er gåent på høyre baklykt, lyset fungerer med må nok bytte lykta da jeg ikke tror det kan byttes bare glass.

 

PS! Årsaken til at den ligger nedpå bak er at den nettopp hadde vært på bukk ifm takst, og de glemte å sette den i "jekke modus"..

 

Som sagt, pris anntydning er 135 000,-

Log-BN-WAUZZZ4F27N116570-258310km-160506mi.txt

2014-11-04 12.36.19.jpg

2014-11-04 12.36.23.jpg

2014-11-04 12.36.32.jpg

2014-11-04 12.36.55.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er interessant. Men hvor står bilen? Og er det mulig å komme å kikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble solgt i går. Ikke så billig som jeg trodde, gikk for 155.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.