Hvordan koble elektriske RS2 seter i S2??

Anbefalte innlegg

Noen her som har gjort og prøvd dettte?Har fått tak ett sett framstoler som har elektrisk justering og varme seter.

Hvor skal jeg hente strøm til justeringen og hva trengs for å koble til setevarmerne?Har fått i selve bryterne til varmen med justeringen.

 

Tips mottas med takk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har gjort og prøvd dettte?Har fått tak ett sett framstoler som har elektrisk justering og varme seter.

Hvor skal jeg hente strøm til justeringen og hva trengs for å koble til setevarmerne?Har fått i selve bryterne til varmen med justeringen.

 

Tips mottas med takk....

 

På min Audi 200 20V så monterte jeg el-stoler forran. Brukte da org ledningsnett til disse. Med 9 forgreininger så ble det en bra jobb,men ok å få det som orginalt da. Brukte koblingsskjema fra Møller.

 

Det beste er å få koblingskjema til stolene.

 

Noen tips:

- Koble styrestrøm fra sikringsboks i motorrom, husk sikring.Stor sjansje for at du har et rele som står klart for dette.

-Bruk et rele vis dette er vist i koblingsskjema. Er det behov så bruk automatsikring til memory etc.

 

Til varme i setene så ta strøm fra sikringsboksen i motorrom,Bør finnes et rele klart. Har du ikke lagt opp ledninger til dette fra før så dra til en hugger å ta fra Audi C4, blir da enklere å legge opp til bryter,sikringsboks og stoler. Mener at det er samme type kontakt til stoler med varme. Rett meg vis dette ikke stemmer : rolleyes

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanksje like greit å prøve å spore opp originalt ledningsnett til dette da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i min var det jo setevarme og sånt orginalt, så alt det der fikk jeg triksa til med å putte på ny kontakt bare.

 

men, elseter hadde ikke jeg fra før, så jeg fiksa ei ny sikring i sikringeboksen, og trakk en ledning under matta og fram til setene slik at dem får strøm til motorene. Ikke mere hokus pokus med det.

 

Men, det er vel en fordel å ha ledningsnett, eller minimum bryter for setevarmen, om du ikke ønsker å være konstant svett i rævva ;)

 

Mvh Morten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke ønsker å være konstant svett i rævva ;)

 

Tror nok min bedre halvdel får ta seg av å være konstant klam i hakket......

 

Men gjett hva jeg fant på ebay da???Spent nå??

Jepp fant komplett ledningsnett til elektriske seteheisere til RS2,blir nok å få tak i det tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.